Eerste keer zwanger?

Beste aanstaande ouders,

Mijn naam is Hagar ter Kuile, en ik ben onderzoeker aan de Universiteit Utrecht. We zijn momenteel bezig met het opzetten van een onderzoek naar ouderschap en de relatie, en hiervoor zijn wij nog op zoek naar veel deelnemers!

Waarom de relatie van nieuwe ouders onderzoeken? De relatie tussen de ouders is belangrijk omdat deze van grote invloed kan zijn op de ontwikkeling van hun kinderen. Het Ouderschap & Relatie Onderzoekheeft daarom als doel om te kijken waarom het bij sommige koppels goed gaat en bij anderen minder goed. Zo wordt het mogelijk om in de toekomst aanstaande ouders gericht hulp aan te bieden wanneer dat nodig is.

Wat betekent mee doen? Heel simpel: jij en je partner krijgen vier keer (om de 5 maanden) een email met een link naar een online vragenlijst, die ongeveer 20 minuten duurt om in te vullen.

Voor wie? Zijn jullie in verwachting van jullie eerste kind? Dan kunnen jullie meedoen! Meld je aan via de website http://www.uu.nl/sw/ouderschapenrelatie Hier kun je ook eerst meer lezen over wat het onderzoek precies inhoudt.

Prijzen Aan het einde van het onderzoek loot je mee voor prijzen tussen de 250 en 50 euro!

Ik hoop dat jullie mee willen doen, het kost je weinig tijd en het betekent voor het onderzoek heel veel! Voor vragen mag je me ook altijd mailen, H.terKuile@uu.nl.

Alvast hartelijk bedankt,

Hagar ter Kuile
 
ze hadden ons ook benaderd op de JG beurs maar ik vind de vragen niet echt iets met relatie en ouderschap te maken. Waarom moeten ze weten hoeveel we verdienen ect?? Zijn er daarom ook niet mee verder gegaan...
 
Terug
Bovenaan