eerste keer zwanger


Hallo iedereen .

Ik ben voor de eerste keer zwanger nu ongeveer 2maanden en 2 weken .
Voel mij lichaam maar veranderen en het vraag van me enorm veel , altijd maar braken en moe zijn !
Weet er misschien iemand hoe ik dit nog 6 maand en 2 weken vol kan houden .
Want het geeft een effect op mijn werk dat ik doe .
Ik ben 25 jaar dus dit is allemaal een beetje nieuw voor me

alvast bedankt
 
Meestal verdwijnt de misselijk rond 12-16 weken....dan kun je ook eindelijk gaan genieten. ik hoop dat je dus de langste periode gehad hebt. Er zijn ook medicijnen, ga dus even bij je huisarts langs... wie weet helpt het.

Sterkte en succes.... en..

GEFELICITEERD
 
Hallo Cristine,

Meestal ga je je een stuk beter voelen na die eerste 12-16 weken... Een heleboel vrouwens zijn misselijk en volgens mij staan er op deze site ook een hoop tips om het te voorkomen of te zorgen dat je wat eet voor dat de misselijkheid toeslaat..

En nog gefeliciteerd...
 
Hoi Cristine,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! De eerste maanden lijken inderdaad (als je veel moet braken en moe bent) maar niet voorbij te gaan.

Toch (ik spreek uit mijn eigen ervaring) na 12-16 weken gaan de meeste vrouwen zich veel beter voelen.
Ik heb de eerste 16 weken alleen maar overgegeven en voelde me echt vreselijk! Maar daarna heb ik de meest fijne zwangerschap gehad die er maar bestond! Zonder kwaaltjes, pijntjes... echt heerlijk!

Dus! Het komt goed!!! :)

 
hoi,

ik hoop voor je dat je alleen de begin periode misselijk bent, en hoeft te braken?

toch helpt rust vaak wel bij deze klacht.
je moet bij te veel braken wel op letten dat je niet uitdroogt.

bespreek het met je VK.

als je weinig binnen houdt, dan kan je van die ijslollie-sticks gaan eten.
(die je nog moet bevriezen,liggen vaak bij de pakkensap in het schap)

succes en fijne zwangerschap verder
 
ik ben ook heel veel en lang misselijk geweest van alles wat ik at en rook stond ik al te kok halzen..ik ben nu 15 weken zwanger en sinds twee weken ben ik niet meer misselijk ik let heel erg op wat ik eet alleen maar gezond en soms iets lekkers ik kan nog niet alles eten aan sommige dingen waar ik aan denk word ik al misselijk of als ik bepaalde dingen ruik..maar nu is het echt genieten energie komt ook meer terug! dus geloof me het word beter dan denk je heej ben niet meer misselijk maar let op dat je lekker prak eet macaronu of rijst niet te zware toettjes en gefeliciteerd met je zwangerschap
 
gefeliciteerd..

de misselijkhied gaat als goed is wel weg.
ik ben nu 14 weken zwanger (van me eerste )en word nu wel iets minder maar ik hoef niet meer overtegeven.
dat scheelt al wat.
hoop dat het bij jou ook snel voor bij is die misselijkheid...
 
hoi allemaal bedankt voor de reacties
het steunde me al enorm :)
en hoop ook dat ik nog een goede 2 a 4 weken het moet door staan want ben nu al 10 weken het gaat echt snel en elk gevoel is wennen :)

 
Terug
Bovenaan