eerste keer zwanger

ik ben voor de eerste keer zwanger en ik moet zeggen het valt allemaal nog aardig mee. deze week voor het eerst de kleine echt duidelijk gevoelt en als ik hier dan lees dat mensen al wakker geschopt worden dan schrik ik wel.. dat dat ook kan ;-) beetje naief misschien. voorlopig ben ik heel blij dat ik het kindje voel.. de verloskundige is heel tevreden en ik ben daarmee ook heel tevreden natuurlijk. dit is wel een wonder hoor dat ik eind september een kindje mag krijgen. De roze wolk is nu echt binnengevlogen!

Nou geniet er maar van,
Hoeveel weken ben je dan nu precies?

Ik ben nu 20 weken zwanger ben 7 sept uitgerekend,ik voel de kleine nu al zo'n 6 weken ongeveer.En het wordt steeds duidelijker.
Ik kan nu zelf mijn buik zien bewegen...

fijne zwangerschap nog..

Voor mij ook de eerste keer, voel hem vanaf 17 weken maar word elke week sterker en mijn buik zien we ook al echt bewegen als hij schopt. Mijn buik is alleen een eigenwijze want die groeit nog niet zo mee ik ben nu 21 weken :)

@marie2012 j klopt ik zie nu net de fout...
Dom hoor. :).

@oosterhof de buik komt vanzelf wel hoor,geniet nog mar even van je buikje voor je het weet zit hij in de weg..

Ik ben ook zwanger van de eerste en verbaasde mij erover hoe vroeg ik ons ukje al voelde. Al bij 14 wkn de eerste beweging en vanaf 18 wkn al dagelijks. Inmiddels 23 wkn en volop aan het genieten van al de bewegingen daar binnen. De ene dag is ze ontzettend aanwezig en de andere voel ik haar maar een paar keer. Als ze flink in actie is zie je mijn buik alle kanten op bewegen. Wonderlijk. Bij iedereen natuurlijk verschillend wanneer je iets voelt. Mijn placenta ligt ook op de achterwand van de baarmoeder, dus dat stootkussentje zit er niet tussen. Lekker genieten!!

Gefeliciteerd. Ik ben ook zwanger van ons 1e wondertje. Voel de kleine man vanaf 21 weken en het wordt steeds duidelijker. Hij schopt me nog niet wakker dus ben benieuwd of hij dat ook gaat doen. Geniet lekker van je zwangerschap.

Terug
Bovenaan