eerste keer zwanger

ik moet het toch iemand kunnen vertellen.

vandaag de test gedaan en hij was positief (eindelijk)

we zijn het 5 maanden aan het proberen geweest.

ik snap dat dit voor sommige niet lang is. (sorry)

nou maar hopen dat we de eerste periode doorkomen

please be strong little one
 
Gefeliciteerd!! Ik wens je een hele fijne en voorspoedige zwangerschap toe!

ook wij weten nu sinds 2 dagen dat wij zwanger zijn! Bij ons was het na 7 maanden.
 
Gefeliciteerd!

Ik weet sinds de 30e dat ik zwanger ben,  voor ons ook de eerste keer..

Bij mij had ik achteraf liever gehad dat het zwanger worden iets langer had geduurd ik werd na 8 jaar pil en een week gestopt met pil binnen 3 dagen na me menstruatie al zwanger.

Heb me nog nieteens in kunnen lezen en weet nagenoeg niks van zwangerschappen.. Ben volgens de berekeningen 5 weken en 4 dagen
 
Wat een leuk nieuws Elliebellie en Lolalove. Ik herken wat je zegt dat je het aan "iemand" moet vertellen.

Ik weet sinds maandagochtend dat ik zwanger ben. Uitgerekende datum is dan 8 april 2017. We waren veel sneller zwanger dan verwacht (4daagse baby ;-)) maar ontzettend welkom, we kijken er naar uit.

Is het niet leuk een groep te starten voor april 2017?

Hoe voelen jullie je verder?
 
Gefeliciteerd Niezo! Ook jou wens ik een hele fijne en voorspoedige zwangerschap!

De ' uitgerekend in april 2017 groep ' lijkt me heel leuk..

Tot nu toe alleen moe en wat krampen in onderbuik, maar volgens verloskundige is dat een soort groeipijn van mijn baarmoeder. Gelukkig heb ik verder nog nergens last van *afkloppen*.

En jullie, Niezo en Lolalove?

 
Fijn  Elliebellie dat je nog (op de groei pijn na dan) nergens last van hebt! Is het jullie eerste kindje? En lees ik dat je al contact hebt gehad met een verloskundige?

Ik heb eigenlijk nergens last van, op moeheid na dan. Voor mn man niet echt gezellig gezien we nog op vakantie zijn. Ik slaap in de auto, duik er half 10 in (en dan zit ik te rekken) en zodra we terugkomen na een uitstapje duik ik de tent in voor een dutje. Waardeloos. Maar verder niks te klagen! ;-)

Ik vind het verder vooral heel erg leuk en spannend en geniet ik van de momenten waarop dat besef weer even terug komt dat ik echt een streepje zag!









 
Terug
Bovenaan