Eerste keer

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Voor mij de eerste keer op een forum en voor de eerste keer proberen om zwanger te worden.
Tuurlijk weet je dat je er niet te veel mee bezig moet zijn maar kan iemand mij vertellen hoe dat moet???? Wij zitten in de eerste ronde en ik voel nu al de ongi verschijnselen (die volgende week weer komt) en hoop toch dat ik er naast zit.

Wat een verhalen van iedereen trouwens, ik wens iedereen een gezonde zwangerschap toe en hopelijk laat het bij ons ook niet al te lang wachten!

Groetjes

Hey!

Welkom op het forum!
Ik heb me net opnieuw voorgesteld, omdat ik niet echt actief geweest ben hier op het forum.
Ik en mn vriend beginnen binnenkort ook voor het echt.
Ik kan haast niet wachten!

Heel veel succes meid en hopelijk ben je snel zwanger!

Heel veel succes!!

Ik ben zelf ook net bezig in de eerste ronde. En weet dat het nog wel even kan duren. Maar je blijft stiekem hopen dat het snel raak is.

Als iemand weet hoe je hier je gedachten vanaf kan houden, zou ik het ook graag weten.

liefs wanda

Hoi

Mijn reactie op  jou had ik per ongeluk bij Pompom gezet. Maar ik doe het wel opnieuw.
Welkom op deze forum. Ik zit hier ook sinds vorige week. Dit is ook onze eerste ronde voor een derde kindje. Ik moet mijn NOD volgende week krijgen. Al wel wat last van kwaaltjes al valt dit op dit moment nog wel weer mee. Gisteren wat last van pijn onderin de rug, krampjes onderin de buik en wat gevoelige borsten. Vandaag had ik er praktisch niet last van. Ongi gevoel heb ik ook gehad bij mijn vorige twee zwangerschappen, dus dat zegt mij niets. Het is gewoon rustig afwachten tot de 23 ste. Voor jou ook succes

Groetjes Sharine

Hoi hoi,

Welkom, ik zit ook nog niet zo lang op dit forum nu pas twee weekjes.. Ik ben 29 jaar en ik zit ondertussen in ronde 15.. Volgende week weer naar de HA voor een verwijskaart naar de gyni.. Ik hoop dat je ons snel weer mag verlaten en naar een zwanger forum te verhuizen.. Heel veel succes..

Grz Phoebe

Hallo allemaal,

Ik ben niet nieuw hier ik heb al 2 zoontjes, en ben nu sinds 1 week weer gestopt met de pil, en ik weet dat je er niet te veel mee bezig moet zijn en geef dat ook als advies hoewel ik altijd zeg dat mij datook niet lukt, en dat blijkt wel weer net weer begonnen en nu al kan ik nergens anders aan denken.

Dus laat die tips om er niet te veel aan te denken inderdaad maar komen.......

Groetjes Mary jane

Terug
Bovenaan