eerste kerst met onze kleintjes!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Dit jaar wordt het de erste kerst met onze kleintjes!!!
Heel bijzonder natuurlijk en wat is het snel gegaan hé???
Wat gaan jullie doen lekker thuis of toch erop uit???
Wij blijven eerste kerstdag thuis, ik moet zelf werken van 7.00 tot 11.00 en daarna komt de zus van mijn vriend en mijn zus met haar vriend hier eten en doen we ook wat kadootjes lijkt me erg gezellig!!
Tweede kerstdag gaan we naar mijn vader gewoon op visite en moet ik weer werken avonddienst!!!
Alvast hele bijzondere dagen gewenst!!!

Liefs Sandy

Hi,

Ja wat gaat de tijd snel he! Tom is alweer 9,5 maand oud...
Over paar maandjes vieren we alweer zijn eerste verjaardag!

Wij vieren niet echt kerst, om kerst te vieren zeg maar :) Lekker duidelijk :p
Kerstavond gaan we all you need is love kijken, zwijmelen..

2de kerstdag gaan we naar mijn schoonouders, die zien we niet vaak.
Daar een hapje eten, en omdat het toch al snel 2,5 uur rijden is blijven we daar slapen.

We zijn wel beide lekker een weekje vrij, mijn man gaat dan beginnen met de klusjes die altijd maar blijven liggen...

Met oud en nieuw zijn we ook met zijn drietjes lekker thuis, geen verplichtingen, naar bed gaan wanneer wij dat willen... ookal is het 11 uur :) Lekker toch..

Liefs, Nens

Hoi!

Wij vieren kerst doorgaans met familie. We hebben voor onze hummel (dan bijna 10 maanden) een heus krijtstreeppakje gekocht met overhemd met stropdas! Bij gelegenheden trek ik hem altijd wel iets leuks aan, maar hij gaat nooit 'opgedirkt' of zo, maar dit vond ik toch wel een hilarisch setje! Mijn man trekt dan grofweg hetzelfde aan... Hopelijk groeit zoonliefs haar nog wat, dan kunnen we dat met een beetje gel zo schuin naar één kant doen weet je wel! Of nee, dan maken we een kuifje! Hoe dan ook, hij zal er super uitzien!

Nens, wat een leuke foto/kerskaart! Zelf gemaakt?

Groetjes,
Tess

tja time flies he!! wel leuk toch!

jullie allemaal veel plezier met jullie kersthummels en sandy, dikke knuffel voor jessica he..:)

alvast een zalige kerst!!

liefs sweety

Hoi meiden,

Leuk te lezen wat jullie allemaal gaan doen!!!
En Nens wat een schatje heb je zeg wat een mooi kopje en leuke kaart!!!!

Tess @ Hoe is die alles goed met je zoontje en je Zwangerschap??? Veel succes met je echo meis ben zo benieuwd hoever je bent!!!
Wij zijn nog niet zo bezig met de bruiloft dat gaan we volgende week doen we gaan dan een midweek naar center parcs en dan gaan we brainstormen hoe en wat! Zou wel graag in het wit willen trouwen wilde vroeger altijd zo'n Sissi jurk dus wie weet!!! Eigenlijk wilde wel een groot feest geven maar we moeten nog kijken naar wat en hoe wel of geen receptie!!! Maar we hebben nog tijd duurt nog ff voordat het september is, maar ja gaat ook snel hé!!! Wel leuk kan Jessica al lopen en wordt ze ons   bruidsmeisje en misschien ook wel zwanger we wachten af of dat dan al lukt!!! Bij Jessica was ik wel misselijk maar hoefde niet over te geven gelukkig dus wie weet!!!! Ach ja wc's zijn er overal, haha!!!
Nou dikke kus voor je Christian!!!

Hey Sweetje,

Jij ook heel veel plezier met kerst en ook een hele dikke kus voor Justin!!!
ps: hoe gaat het met klussen???

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan