eerste kinderboerderij

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Maaike is vorig weekend voor het eerst naar de kinderboerderij geweest. Mijn ouders waren ook mee. Ik wil jullie een aantal leuke foto's laten zien.

Zoals jullie kunnen zien heeft ze ontzettend genoten.

Groetjes
Inge

Hey Inge,

wat een heerlijke foto's zeg!! Je kunt wel zien, dat ze haar oogjes uitkijkt hé? Hahaha!! T is ook allemaal zo interessant, al die diertjes.
Hebben jullie een kinderboerderij in de buurt of moet je verder van huis?

Ik moet perse naar mijn ma toe, om naar de kinderboerderij te kunnen. Dylano vind het trouwens ook superleuk!!

Liefs Debby.

Hoi Inge,

Zo te zien echt dikke pret. Leuk is dat he als ze al die dieren zien. Wij hebben op een kwartiertije lopen achter ons huis een eco boerderij met schapen, kippen koeien en varkens. Marissa vindt dat echt helemaal geweldig. Onderweg er naar toe komen we langs de eenden, die mag ze dan brood geven. Altijd geslaagd.

groetjes

Linda

Hallo!

leuke foto's zeg! Alice heeft wat dat betreft wel geluk, wij wonen op een boerderij dus als ze buiten komt ziet ze altijd dieren! en als ze een keertje niet te spreken is dan gaan we lekker naa buiten in de wandelwagen kalfjes kijken!

Groetjes

Hoi Debby,

Er zit hier in de stad een grote kinderboerderij vlak bij mijn ouder. Ongeveer 20 minuten rijden en bij mijn schoonouders zit een wat kleinere. Dat is ongeveer 10 minuten rijden. Dus dat is wel te doen allebei.

Mijn zusje gaat ook nog wel eens naar een erg grote kinderboerderij in een dorp vlak bij en dat is iets verder maar die is volgens mij erg groot. Meer een kleine dierentuin. Wil ik ook zeker nog een keer met Maaike naartoe.

Groetjes
Inge

hoi
leuke foto,s!!zijn allemaal weer nieuwe indrukken he!zo waren we vorige week bij een vriendin die een hond heeft,nou anouk was er niet bij weg te houden.en de hond maar een rustig plekje opzoeken steeds.hahaha.leuk om te zien.
ik wil binnenkort ook eens naar een kinderboerderij.

gr petra

heey inge.leuk he malkenschoten,we zijn er al veel geweest doordat we veel opgepast hebben op mn nichtje die nu 4 is.
maar nu kunnen we zelf met onze spruit,goed idee trouwens!
jouw meiske heeft zich zichtbaar vermaakt,zie ik.
nou groetjes

He Inge

Leuke foto's!!!!!
Je kunt echt zien dat Maaike geniet.
En Malkenschoten is echt leuk, zeker de moeite waard om daar een bezoekje te brengen.

Groetjes

Terug
Bovenaan