eerste kindje meteen zwanger, nu al vijf maanden aan het wachten

A

Anoniem

Guest
Halo,

Ik ben moeder van een jongetje van 15 maanden, toen ik zwanger van hem wilden worden, ben ik niet eens meer ongesteld geweest, eerste keer raak dus.

Nu ben ik al in de vijfde ronde voor het tweede kindje.
Deze maand ben ik voor het eerst begonnen met ovulatiesticks, het streepje was zaterdag licht. Dus daarom hebben we het zondag twee keer gedaan.

Is het normaal dat het bij de tweede zo lang (langer) duurt?

Hoi Marieke,
Weet ook niet of dat normaal is dat het nu wat langer duurt!!
Ja je lichaam is een ingewikkeld apperaat die niet altijd doet wat jij verwacht!!!
Tuurlijk snap ik dat je daar ongeduldig van wordt, is ook niet leuk!!!
Maar hier kun je op de site wel je ei kwijt das zo fijn!!

Ben zelf ook net hier op deze forum vanaf 1mei had een mk gehad!!
Was ook meteen zwanger zonder ongi te worden, maar helaas ging dat dus verkeerd!!!
Dus ga we over twee maanden over naar ronde 2 en voor het eerste kindje!!
Het is fijn om hier wat steun te krijgen, heeft me nu al heel erg geholpen, en ik hoop dat het jouw ook zal helpen!!!

Succes ermee!!
En hé duim voor je!!!

Groetjes Sandy

hoi marieke,...

Ik ben nu ook in ronde 5 van mijn tweede zwangerschap.
Was van de eerste ook gelijk zwanger, maar volgens mij is het wel vrij normaal dat het wat langer kan duren hoor.
Ik vind het wel af en toe vervelend omdat je er vanuit gaat dat het bij de tweede ook zo zou zijn. Mensen om me heen worden wel zwanger, maar ja.....
as dinsdag moet ik weer og worden dus we zullenhet wel weer zien.

groetjes fiene

Hoi Marieke,

Maak je maar geen zorgen. Ga dat pas doen na een jaar proberen. het is toch een toevals treffer. Oke ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan.
Bij m'n eerste twee kinderen was het de eerste keer meteen raak. Nu met de derde "pas" in de achtste ronde. Ik heb echt wel de zelfde piekers gehad als jij. Op een gegeven moment heb ik het naast me neer gelegd en.......zwanger.

Succes met zwanger worden!!!

Mo

Terug
Bovenaan