Eerste kindje naar logeeradres tijdens de bevalling ('s nachts)

Hoi allemaal, ik heb een vraagje over m'n dochter.
Ze is nu 2 jr en 1 mnd en als mijn bevalling  begint, haalt mijn vriendin haar op. Ook 's nachts of misschien wel juist 's nachts. Overdag heb ik verder niet zo'n moeite mee. Maar als ze 's nachts uit bed wordt gehaald en in de auto naar n ander huis. Ze kent hun wel goed en heeft daar nog niet zo lang geleden een nachtje gelogeerd. Maar heeft dat niet een erge impact op zo'n kleintje? Niet dat ze bang is ofzo? Ik weet dat het heel gangbaar is, maar hoor ook veel verhalen over ouders in huis die de kleine in huis opvangen, maar die optie hebben wij niet. En ik heb ook geen vriendin hier in de buurt wonen, die in huis kan komen op dat moment. En ik kan het risico niet nemen dat ik gewoon thuis beval, want als ik onverwacht naar het ziekenhuis moet, dan zitten we. M'n moeder zegt dat ik me niet druk moet maken, dat het goed is voor ze, als ze een keer in een andere onverwachte situatie terecht komen en de volgende dag zien dat alles weer goed is. Nou graag advies of ervaringen gevraagd! Liefs

Hoi,
Ik begrijp je dilemma, maar nood breekt wet toch?
Ze zal er wel wat van meekrijgen maar daar zijn die kleintjes toch vaak snel weer
overheen. Gelukkig zijn kinderen   heel flexibel. Het kan zijn dat ze die nacht wat
minder tot niet slaapt. Maar dat haalt ze snel wel weer in.
Als ik ga bevallen gaat mijn zoon naar mijn ouders aangezien in op indicatie in het zh
moet bevallen. Ik maak me er niet zo druk om, komt wel goed.
Je kan er toch niets aan veranderen. Vertrouw op jezelf, je dochter en je vriendin.
Ik wens je een voorspoedige bevalling toe.
Liefs Melanie

hoi,
mijn zoontje(bijna 3) ging ook om 3 uur 's nachts met mijn zus mee naar haar huis!
hij ging logeren!!! maar dat snapte hij niet,dus na 5 min. daar in bed gelegen te hebben was hij 'klaar'met slapen.
en kon ze samen met hem naar beneden.
niet meer geslapen maar dat heeft hij weer ingehaald(mijn zus niet die heeft zelf 3 kids dus de dag ging gewoon door)
maar dat is éénmalig!
ik zou hem er niet bij gehad willen hebben omdat een kind niet die 'functionele'pijn snapt die zijn moeder heefft.
zij zien alleen maar dat hun moeder pijn heeft, en dit kan een nare uitwerking op je kind hebben.
zij kunnen de nieuwe baby als dader zien!
dus   ik zou er geen probleem van maken en het met je vriendin mee geven hoe laat of vroeg het ook is.
het komt goed!
succes met de bevalling

Terug
Bovenaan