Eerste kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!

Ik zit inmiddels in ronde zes voor ons eerste kindje. Ik weet het; je moet ontpillen (of in mijn geval ontmirenaen). Zijn hier meer vrouwen die voor hun eerste kindje gaan en waarbij het niet gelijk raak is? Stiekum vraag ik me wel eens af " wat nou als ik geen kinderen kan krijgen?" etc... Ik weet in principe onzin maar we weten allemaal wel hoe dat gaat ;)

Liefs
Mariposa

Wij zijn ook bezig met ons eerste kindje en zitten nu in ronde 2, soms duurt het gewoon wat langer. Een kennis van mij was 7 maanden bezig voordat het raak was. De enige tip die ik je kan geven is dat je het wel precies moet doen rond je eisprong, anders kan je wel jaren bezig blijven maar levert het niets op. Als die onregelmatig is moet je een afspraak maken met de gynacaloog, die kan je dan testen om te kijken wanneer je eisprong precies is.

Heel veel succes!

(als je er niet teveel mee bezig bent, wordt je juist zwanger hoor ik vaak!)

Groetjes Vic

Wij zijn ook bezig met ons eerste kindje en zitten nu in ronde 2, soms duurt het gewoon wat langer. Een kennis van mij was 7 maanden bezig voordat het raak was. De enige tip die ik je kan geven is dat je het wel precies moet doen rond je eisprong, anders kan je wel jaren bezig blijven maar levert het niets op. Als die onregelmatig is moet je een afspraak maken met de gynacaloog, die kan je dan testen om te kijken wanneer je eisprong precies is.

Heel veel succes!

Groetjes Vic

Heel veel succes!

Groetjes Vic

Heel veel succes!

Groetjes Vic

Ronde 11 is net mislukt. Maar ook voor ons het eerste kindje. Ik snap het gevoel, maar de meeste mensen worden in het 1e jaar wel zwanger. Dus nog te vroeg om je druk te maken. Lekker klussen en genieten is de beste.

Veel succes!

Fijn dat jullie reageren. Ik zit pas sinds een maandje ofzo op het forum en sindsdien ben ik me ook bewust (ja klinkt gek misschien) van hoe het werkt mbt je ovulatie etc. Wel een handige als je bezig bent denk ik ;). Ik probeer dus nu ook de 1 keer in de twee dagen aan te houden. Het moet wel spontaan lopen natuurlijk. Maar je kunt de spontaniteit ook een handje helpen ;) Ik zit nu dertien jaar in deze relatie en dus moet de zweep (niet letterlijk hihi) weer even over ons seksleven. Eigenlijk alleen maar mooi meegenomen want je merkt dat de drive groter is als je regelmatiger seks hebt.

Mijn vriend en ik zijn ook bezig voor ons eerste kindje. We hebben ronde 1 achter de rug. Omdat we nog maar net begonnen zijn maak ik me nog niet zo druk. Ik moet eerlijk zijn dat ik het ook prettig vind om een beetje aan het idee te wennen dat we er toch echt voor gaan :)
Maar we gaan iig vol goede moed beginnen aan ronde 2!

Groetjes,
Sally

Terug
Bovenaan