Eerste kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames!

Ik zit inmiddels in ronde zes voor ons eerste kindje. Ik weet het; je moet ontpillen (of in mijn geval ontmirenaen). Zijn hier meer vrouwen die voor hun eerste kindje gaan en waarbij het niet gelijk raak is? Stiekum vraag ik me wel eens af " wat nou als ik geen kinderen kan krijgen?" etc... Ik weet in principe onzin maar we weten allemaal wel hoe dat gaat ;)

Liefs
Mariposa

Wij zijn ook bezig met ons eerste kindje en zitten nu in ronde 2, soms duurt het gewoon wat langer. Een kennis van mij was 7 maanden bezig voordat het raak was. De enige tip die ik je kan geven is dat je het wel precies moet doen rond je eisprong, anders kan je wel jaren bezig blijven maar levert het niets op. Als die onregelmatig is moet je een afspraak maken met de gynacaloog, die kan je dan testen om te kijken wanneer je eisprong precies is.

Heel veel succes!

(als je er niet teveel mee bezig bent, wordt je juist zwanger hoor ik vaak!)

Groetjes Vic

Hallo Mariposa,

Mijn man en ik zijn ook bezig met ons eerste kindje en wij zitten nu in ronde 3 en ben nu 2 dagen overtijd. Het is heel normaal als het niet meteen in de eerste maand lukt, ze zeggen dat je er gemiddeld een jaar voor moet uittrekken. Ga daarom niet denken dat het bij jullie misschien niet gaat lukken, het komt vast allemaal goed en maak je vooral geen zorgen!

Net zoals Victory zei: Hou je eisprong in de gaten, dan kan het wat sneller gaan. Wij doen het rond de eisprong om de dag, dan zit je altijd goed ;-)

Groetjes Jen

Hey Marisposa,

Af en toe ben ik ook weleens bang dat het niet gaat lukken.
Ik ben deze maand voor het eerst bezig met ovulatie testen en ik verwacht dat hij ergens tussen eergister en overmorgen positief is.

Toch maakte ik me vanmorgen al weer zorgen toen hij was negatief en dan ben ik meteen bang dat ik misschien helemaal geen eisprong heb.................

Of we zijn allebei raar, of het is heel normaal om te twijfelen.......................

groetjes

Hallo Sacha!

Hahaha, zullen we er dan maar vanuit gaan dat we niet raar zijn ;) Ik woon in het buitenland en ga over een paar weken naar NL voor een korte vakantie. Misschien dat ik dan ook maar eens van die ovulatietesten aan ga schaffen. Hier in het dorp ben ik al blij als ik een paracetamol kan vinden.

Groetjes

Terug
Bovenaan