eerste kindje

Hallo iedereen,
Ook ik ben zwanger (gohh, verassing) van ons eerste kindje en uitgerekend op 27 Juli. Het was een beetje een shock toen we er achter kwamen omdat het niet echt op de planning stond (wel gewenst hoor). Eigenlijk drong het pas door toen ik gisteren het hartje zag kloppen. Ik had een vervroegde echo i.v.b. bruin bloedverlies. De termijnecho zal 3 jan plaats vinden. De man des huizes was dolenthousiast en bestelde direct na de eerste positive test het eerste rompertje, weliswaar in maatje 76 (hij moet nog veel leren). Zaterdag, kerstavond, gaan we het blijde nieuws aan de familie vertellen. Ben benieuwd naar de reactie aangezien het voor beide ouders het eerste kleinkind wordt.

Ik heb gelukkig (nog) geen zwangerschaps klachten op vermoeidheid en hoofdpijn na. Ook wil ik de rest van de aanstaande moeders alvast feliciteren met het goede nieuws. En fijne feestdagen.

Groetjes Sanne

hey sanne

wat leuk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik ben ook zwanger van me eerste kindje en ben ook 27 juli uitgerekend maar ik heb het nog niet mogen horen ik heb pas 27 december de eerste afspraak bij de verloskundige. wees blij dat je nog geen klachten heb gehad ik ben de hele dag misselijk en mn bloedruk is te laag maar het is voor het goede doel :).

jij ook hele fijne feestdagen groetjes kim

gefeliciteerd sanne!! toch een leuke verrassing!
lief je kerel een romper gekocht in maat 76 haha grappig maar super aandoenelijk!
Hier bijna 12 week zwanger! morgen 12 week echo! en begin juli uitgerekend! spannend weer hoor! voorons de 2e echo en ons 2e kindje! hebben een dochter van 3 jaar!
jullie ook fijne dagen toegewenst en veel plezier met vertellen zaterdag!
liefs

van harte gefeliciteerd met jullie verrassing, fijn dat het kindje in ieder geval heel welkom is bij jullie en je nog geen zwangerschapsklachten hebt. Geniet ervan en veel plezier met vertellen zaterdag
groetjes Jacqueline

Hahahaha joepie!! Ik mag 13 dagen eerder hahahaha! Ik mag op de 14de... Voor mij ook een tweede kindje, heb een dochtertje van 11 maanden! En geen last van zwangerschapskwaaltjes.. het kan je heel onzeker maken maar het is ook wel erg lekker hoor!!

Gefeliciteerd. En leuk die (spontane) actie van je vriend/ man dat hij direct een rompertje heeft besteld. Ondanks dat het een paar maatjes te groot is. Wie weet gebruik je hem sneller dan je denkt :)
Fijne feestdagen

Iedereen bedankt voor de felicitaties.
Op een bepaalde manier is het inderdaad wel aandoenlijk. Nu heeft hij de gewoonte ontwikkeld om elke avond voor het slapen gaan eerst mij gedag te zeggen “slaap lekker, schat” om vervolgens naar mijn buik te schreeuwen “SLAAP LEKKER BABY”, ondanks dat ik hem al meerdere malen heb verteld dat het gehoord nog niet ontwikkeld is.
Eergisteren ging hij met zijn hoofd op mijn buik liggen..en zei hij; “still eens…”..alsof hij iets hoorde
:p.

Terug
Bovenaan