eerste kindje

Hallo mijn naam is Lucinda en ik ben voor het eerst im verwachting.
Ik ben nog redelijk jong (20) en de zwangerschap was ook niet geplant. Maar wel gewenst.
Vandaag krijg ik mijn bloedtest terug hoever is ben.
Mijn vriend en ik zijn nog steeds heel erg van is dit echt, weten jullie wanneer dit een beetje bijtrekt? :)
Nou merk ik steeds meer dat ik niet lekker in mijn vel zit, beetje snotterig, af en toe beetje buikkrampjes, tijdens slapen onrustig en heel erg moe constant. Hoort dit er allemaal bij? Ik wil niet teveel op internet kijken maar andere verhalen omdat ik dan me te veel zorgen ga maken als ik geen fijne verhalen lees.
Misschien kunnen jullie ons helpen?

Groetjes Lucinda
 
Goedemorgen Lucinda,

Als eerst uiteraard gefeliciteerd met de zwangerschap : )

Zelf ben ik nu in 8 weken zwanger van mijn eerste en heb nog steeds niet het "roze wolk" gevoel.
Dus denk dat het voor ieder een ander ervaring is...denk dat je je niet al te druk moet te maken...tegenwoordig zijn ze ver op medisch gebied

Komt vast goed (althans dat is wat ik zelf ook denk)

Geniet ervan
 
Hoi hoi gefeliciteerd ik ben nu al weer meer als 14 wk onderweg en ik heb ook nog niet het idee dat we zwanger zijn terwel ik al echo's heb gehad en controles ik denk dat het besef pas komt als je de kleine begin te voelen. Ik was in de eerste werken ook ziek en veel moe hoor er allemaal bij zolang je geen bloed verlies is het goed. Geniet er van
Gr
 
Gefeliciteerd meid!
Klinkt idd wel een bekend wat je beschrijft...onrustig slapen en allerlei dingen die in en aan je lichaam veranderen.
Vond het bij mijn eerste wel een tijdje duren voordat ik het echt besefte. Toen ik mn kindje voelde bewegen en echt begon te groeien werd het allemaal pas een beetje echt...maar tot dat je kindje echt geboren wordt kon ik niet echt geloven dat er echt n wondertje groeide..en zelfs nu moet ik mezelf nog wel eens knijpen om te realizeren dat ik echt 2 mooie kindjes hebt. :)

Geniet van je zwangerschap! Hoop dat alles voorspoedig verloopt.

liefs,
 
gefelicitteerd..!
wij verwachten ook ons eerste kindje. over 2 weken ook eindelijk de eerste echo ik kan niet wachten.
volgens eigen berekening 4 okt. uitgerekend.
maar zelf kan ik het ook nog niet geloven dat wij mama en papa gaan worden.
de kwaaltjes waar je over spreekt heb ik ook last van, kan de hele dag door wel slapen en elk uur loop ik wel 1 keer na de wc toe om mijn blaas te legen.
wanneer zijn jullie uitgerekend naar eigen berekening?
 
Hoi hoi, van harte. Ik kijk hier nu voor het eerst op en heb geen ervaringen met forums etc... zelf zwanger van eerste kindje, nu 11 weken. Relatie net gestrand mede hierdoor...was niet gepland. Maar ik wil wel gaan genieten !! Slaap zelf ook wat moeilijker en onrustiger , maar ik heb goede hoop dat dat nog iets beter word...moeigheid word gelukkig nu iets minder!!
geniet ervan!! Groetjes
 
Gefeliciteerd! Ben nu 8 weken zwanger en vind mijn zwangerschap nu nog niet zo leuk (natuurlijk wel blij dat we een eerste kindje gaan verwachten), maar de zwangerschapssymptomen maken het zo moeilijk voor me nu. Soms denk ik hoe moet ik dit nog 7 maanden volhouden. Hoop dat het na de 3 maanden beter gaat.
 
gefeliciteerd!
Ik ben nu (volgens mij) 8 weken zwanger van ons eerste kindje.. weet dit niet helemaal zeker omdat mijn cyclus onregelmatig was, maar mijn laatste menstruatie was 7 maart.. Morgen mijn eerste echo!! spannend.. dan hoor ik vast wel hoe ver ik ben.
 
Terug
Bovenaan