Eerste kleertjes gekocht

Hey,

In het kader van: ik moet me weer zwanger voelen na alles wat er gebeurt is, ben ik vandag wezen shoppen.
Heb een ontzettend leuk positiejurkje gekocht. Ook heb ik de eerste kleertjes voor onze mini gekocht. Van Noppies een ontzettend leuk grijs broekje met een truitje, vestje, mutsje en sokjes met I love papa.

Ik kan me echt niet meer bedenken dat mijn dochter zo klein was! Ik wilde mt 50 kopen, pakte een heel ienieminie shirtje, was het mt 62!!

Begin nu langzaam een beetje te beseffen dat ik echt een babytje in mijn buik heb. Het helpt misschein ook al wel dat mijn dochter steeds kusjes aan de baby geeft (op mijn buik dus), en dat ik het boek dat ik van MvM heb gekregen nu heerlijk aan het lezen ben...

Hoe is het bij jullie? Al geshopt?

Liefs,

T

Hoi,

Hier is de zwangerschap ook nog niet heel erg bewust door gedrongen, uiteraard wel met de bezoeken aan de verloskundige. Nog niet geshopt, wel al nagedacht over de babykamer. Verder gaat op het zich wel prima hier. Alleen het slapen gaa niet zo fijn... heel vaak per nacht wakker en veel plassen! Op zich mag ik verder zeker niet klagen!

groetjes, Esther

Als ik er even niet aan denk, komt mijn moeder wel weer langs met van die veel te lieve stokjes, rompertjes, slabbetjes echt van alles! Zelf heb ik 1 pakje gekocht voor de kleine, en verder wil ik nog even wachten tot de volgende echo op 8 feb! Dan ben ik ook gelijk 12 weken!

Ik heb van mijn zwager en schoonzus al een tas vol kleertjes gekregen die voor zowel een jongetje als meisje zouden kunnen, en allerlei practische zaken, ook de inrichting voor de babykamer e.d, dus ik hoef voorlopig nog niet te shoppen voor de kleine. Aan de ene kant super fijn, aan de andere kant ook wel een beetje jammer. Kan me uren vermaken in babywinkels haha. Heb wel al positiekleding gekocht. Hoewel alle sites en boeken zeggen dat er nu (bijna 12 weken) nog niets te zien zou zijn, heb ik toch al echt een duidelijk buikje en pas ik mijn broeken al zeker twee weken niet meer :s

haha.. bij sommigen is het gewoon anders. Mijn vriendin was h et zichtbaar bij 8 weken met de eerste, en met 6 weken bij de tweede.

bij mij zie je ook echt al een buikje (maar ja, is de tweede, en heb nooit meer na de eerste echte buikspieroefneningen gedaan, dus het rekt ook makkelijk mee ;))

Liefs,

T

Leuk he dat shoppen :) Vind het wel lastig om iets te kopen. Want dan zie ik dingen die heel leuk zijn voor een meisje, maar echt niet kunnen voor een jongen, of anders om.
Ik heb ook al echt een buikje! Ben nu 14wkn 3 dgn.
Had met 8wkn mn positiebroek al weer aan (ben zwanger van de 2e) Bij de 1e was dat met een week of 10. Maar over een week of 6 de 20 wkn echo en dan weten we hopelijk of het een jongen of meisje is. Ben zooo benieuwd!!!

Terug
Bovenaan