Hoi,
Lastig he? Ik heb ook lang getwijfeld. De oudste was te klein voor kleertjes maat 50, dus daar moesten we destijds snel maatje 44 voor kopen en dat waren wel boxpakjes en slobbroekjes. Voor de jongste kreeg ik van mjin oma voor af een boxpakje en dat heeft hij dus de eerste nacht gedragen en de volgende dag gewoon een zacht broekje en truitje van Mexx. En nu ligt er een pittig gekleurd pyjamapakje klaar van name-it. Het heeft geen voetjes, maar het ziet er niet uit als pyjama. Gewoon een vrolijk gekleurd pakje. Voor de rest heb ik wel gewoon zachte, soepele broekjes en truitjes in maatje 50/56. Noppies, Mexx en Baby face hebben ook wel leuke zachte kleertjes die niet zo duur zijn (naam klinkt duur, maar in kleine maatjes valt het reuze mee en je wilt toch showen de eerste weken bij alle visite toch?). Nadeel vind ik dat kleertjes vaak wat zacht van kleur zijn, er zou wat mij betreft wat meer pit in mogen zitten en bij ons in het dorp sterven de kinderkledingwinkels uit. We zijn langzaam overgeleverd aan de "gewone" winkels als C&A en H&M en je wil wel eens wat anders.
Succes met zoeken!
groetjes, keesje