Eerste lachje..

hoi meiden,

afgelopen zondag waren we 3 jaar getrouwd en laat nu net op die dag Roben zijn eerste lachje weggeven... heerlijk!!! :D smelt...
vanmorgen lachte hij weer en dat is toch zo geweldig moment.. hij luisterd en kijkt ook al echt naar me zo wijs!! wat worden ze toch snel groot! hij is nu bijna 5 weken. vind het heerlijk hoor dat het zo snel gaat al die ontwikkelingen.. helemaal leuk om te zien.

Liefs, Christien

O wat geweldig!!kan ook echt niet wachten voordat Kyandro zn eerste lachje laat zien...gisteren leek het net..maar denk toch niet echt bewust.hij is morgen ook nog maar 3 weken dus zal wel snel zijn.dan nog maar even genieten van de stuiplachjes als hij slaapt ook heel lief
enne..gefeliciteerd natuurlijk geniet van je kleine ventje
liefs jootje

Sinds vorige week, een dag na elkaar lachen Seth en Noor ook! 6 weken waren ze toen. Daarvoor lachten ze ook wel maar toen waren het meer stuipjes voor mijn gevoel! Seth doet ook wel eens een beetje lachen en dan verder heel ondeugend kijken, dat ziet er heel schattig uit!

Af en toe lijkt het ook dat Lars lacht Maar dit zal nog wel onbewust zijn, want hij is pas 3 weken.

De gezichtsuitdrukkingen die hij kan maken zijn sowieso erg grappig om te bewonderen.

Het eerste bewuste lachje is meestal bij 5 a 6 weken toch??

liselotte, bjorn was ook 3 weken toen hij echt begon te lachen dus het kan!!!!

rond de 4 weken kunnen ze beginnen, volgens de richtlijnen, met bewust lachen.
dit vertelde ze bij het cb afgelopen maandag.

Hier waren het ook nog steeds stuipjes, maar gisteren dacht ik dat hij voor het eerst bewust lachte. Normaal draaide hij steeds met zijn ogen (stuipjes) als hij lachte, maar gisteren was hij heel helder en toen ik tegen hem begon te kletsen, lachte hij ineens!

Hij is bijna 4 weken dus nog wel erg vroeg, maar in de buik was hij met alles ook heel vroeg, dus wie weet! Ik kan niet wachten tot hij ons dagelijks begroet met een grote glimlach

Terug
Bovenaan