eerste leven voelen...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik ben zwanger van de 2e, ben nu 18 weken. Nu is mijn vraag wanneer voelden jullie de eerste bewegingen van de kleine? Ik voel amper nog wat, af en toe wel een beweging maar dat kunnen net zo goed mijn darmen zijn zeg maar.
De verloskundige zegt dat ik nu wel zo ongeveer de eerste bewegingen echt zal voelen.... Nu begin ik te twijfelen of alles wel goed is.

Groetjes Margriet

Hoi, niet ongerust zijn joh.... bij een tweede zwangerschap herken je die plopjes eerder dan bij je eertste , maar.... ook je baarmoeder groeit nu sneller en je kindje heeft dus veel meer de ruimte.
Ik ben nu 27   wk van de 3de en voelde het ook pas goed ,rond de 19 weken.
Geniet ervan!!
daan

Hoi Margriet,

Je moet je hier niet te veel zorgen over maken. Ik ben nu bijna 28 weken zwanger van ons eerste kindje en voelde pas rond 22 weken zwangerschap de eerste bewegingen.

Geniet van je zwangerschap!

Groeten,
Karin

Hey Margriet.

Bij mijn eerste zwangerschap begon ik leven te voelen met 17 weken. Het begon bij mijn met gekriebel aan de  binnenkant van mijn buik. Ik ben nu 15,5 week zwanger en voel het gekriebel nu een week. Ik heb gelezen dat je tussen je 13 en 20 weken leven kan gaan voelen. Wie weet voel jij het idd ook al en kan je het niet plaatsen.
Ik hoop dat je snel een goede bevesting krijgt dat het je kindje is wat je voelt, dan heb je in ieder geval weer een zorg minder toch?

Liefs van Miena.

Hoi Margriet,

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor,ik volede hele kleine bewegingen toen ik 18 weken was ongeveer,en nu met 22 weken kan de kleine meid in mijn buik heel  hard schoppen dat je het zelfs aan de buitekant kan zien.
Dus ik denk dat je het binnekort wel meer gaat voelen.

Liefs Zonnetje

Terug
Bovenaan