Eerste liga!!

A

Anoniem

Guest
Jayden heeft vandaag zn 1e liga gegeten!!! Hij vond het heerlijk om erop te sabbelen, hij ging helemaal geluidjes maken erbij en lachen en hij dronk ook lekker zn fruitsap op. Dit deed ik rond kwart over 3 half 4 zodat ik die fles kon laten vervallen en is dus goed gegaan. Hoe hebben jullie dat gedaan, van 4 naar 3 flessen?

X Jada

Hoi Jada,

Hoe oud is Jayden?
Wij zijn nog lekker aan het rommelen met een voedingsschema (Amy is 6,5 mnd) en ik vroeg me af wanneer ik een liga kan geven...
Kleine stukjes brood lukken namelijk al wel, maar liga durf ik eigenlijk nog niet zo.

Groetjes,
Renate

Hoi,

leuk is dat hé, als ze zo kunnen genieten van een Ligaatje!!
Bij Dylano ging de overstap van 4 naar 3 flessen eigenlijk vanzelf.
Hij zat toen hij 4mnd al aan de 3, maar het CB vond dat wel heel erg vroeg, dus adviseerde om hem dan maar 4 flessen van 250cc te geven (ja, Dylano houdt van eten, haha)
Hij heeft tot zijn 5,5mnd 4 flessen op, en daarna is het weer vanzelf gegaan eigenlijk.
Maar hij krijgt bijv wel meer groente en vlees. Ook krijgt hij (als hij niet te laat wakker wordt sochtends) tussen 12.00 - 13.00 een boterhammetje.
Dat is ook smullen voor hem hoor!!
En een Liga krijg hij regelmatig door zijn fruit heen (als het fruit dun is).
Hij krijgt als tussendoortje soms een Bambix koekje, dat vind hij ook wel lekker, (ja, Dylano vind alles lekker)

Groetjes Debby.

hoi Trinity jayden is nu 6,5 maand en die liga die breek ik in een klein stukje en die houd ik vast, dan gaat hij er lekker aan sabbelen, en ik blijf erbij zodat ik kan zien of hij er een niet te groot stuk afsabbelt.

hi debby ja jou kleine houd zeker van eten hihi, nee hoor jayden ook hij kreeg tot voor kort nog 4 flessen van 210 cc met 7 scheppen nutrilon en hin lust alles wat ik hem geef, klein vreetzakje! Alleen had ik laatst een potje olvarit waar zalm in zat, nou dat vond ie niet lekker maar bleef toch braaf dooreten en keek mij echt aan van;wat geef jij mij? ach zo lief. En hoe laat geef jij Dylano dan zn avond maaltijd zeg maar? want normaal gaf ik die om en nabij 6 uur maar nu had ie eerder honger doordat ie alleen die liga en sap kreeg dus heb  t naar kwart over 5 verschoven en zn laatste fles om 7 uur

X jada

Hoi, Dylano krijgt tussen 19.00 - 20.00 zijn laatste flesje.
En slaapt dan tot 9.00 - 9.30!!

Groetjes Debby.

Aaaahhh leuk is dat hé! Ik heb Rik 2 weken geleden ook een liga gevene, alleen wil Rik nog steeds zijn 4e fles! Naja kot vanzelf denk ik!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi

Hier ging de eerste liga er met+/- 7 maanden in.
Het eerste geef ik hem in het handje tot hij een beetje zacht is en dan houd ik hem vast.Bij joyce glijdt hij anders weg en ik ben ook nog een beetje bang voor te grote stukken.

Groetjes Jessica

PS:Joyce gaf zelf aan dat ze naar 3 voedingen ging.
    Wij zaten toen nog op 5 voedingen en ineens wilde ze van alles hebben behalve de borst of fles.Terwijl ze hiervoor niet zo weg was van groente of pap en ander drinken dan melk.

Terug
Bovenaan