Eerste Loopschoenen

Hoi mama’s,

Ik zoek een loopschoen voor mijn zoon die bijna 1 jaar oud is. Hij heeft wat bredere voeten en passen bijna nergens in. Ik zoek voordelige goede kwaliteit schoenen die niet te duur zijn. Bijv voor 30-40 euro niet duurder.
 
Ik ben met mijn jongste bij de fysio geweest omdat hij niet wilde lopen. De fysio adviseert leren schoenen met een buigbare zool, en het belangrijkste een stevig hielstuk. Dus even buigen met de zool of die een beetje makkelijk buigt. En in het hielstuk knijpen om te voelen of je het niet te makkelijk in kan knijpen. Als je zoontje al kan lopen is dat stevige hielstuk minder belangrijk. Maar als hij nog wat zoekt naar balans kan dat hem helpen om steviger te staan.

Tegenwoordig kan je voor deze schoenen ook prima terecht bij de Scapino en de van Haren. Daar kan je voor €30-€40 prima slagen.

Check even of als je zoon de schoenen aan heeft of je er nog een vinger achter kan krijgen, want te kleine schoenen is ook niet goed.
 
Weet niet welke maat hij heeft maar tm 21 hebben ze bij scapino van het merk "groot" leren schoentjes. Super flexibel. Nu zelfs afgeprijsd voor maar 20 euro..
 
Terug
Bovenaan