Eerste loopschoentjes, welke zijn goed?

<p>Hi!</p><p>Er zijn hier vast wel mensen met ervaring op dit vlak. Mijn zoontje is 11 maanden en is sinds een maandje voorzichtig aan het lopen. We hebben hem tot nu toe eigenlijk altijd op blote voeten laten lopen en kruipen, omdat het toch vooral binnen gebeurt en dat ook goed zou zijn voor het leren van de voetafwikkeling. Maar buiten gaan we hem natuurlijk niet op blote voeten laten lopen (met dit soort weer sowieso niet ;)), dus we hebben schoentjes nodig.</p><p>Nou hebben we wel bij zijn geboorte nikes en allstars gekregen, maar die hebben een dikke zool en dat werkt niet merken we (hij valt steeds). Dus ik dacht: wellicht heeft iemand hier een hele goede ervaring met een bepaald merk eerste schoentjes! Alle tips zijn welkom :)</p>
 
Mijn dochter draagt leren slofjes. Ik ga pas in de herfst schoentjes kopen zodat haar voeten optimaal kunnen ontwikkelen. Daarbij groeien de voeten zo snel dat ik het zonde vind om dure schoentjes te kopen. 
Wil je toch schoentjes kopen let dan op dat de zool heel flexibel is, je moet de schoentjes makkelijk dubbel kunnen vouwen. 
 
Idd, de zool moet zo flexibel mogelijk zijn en helemaal kunnen dubbel vouwen. Van Haren heeft betaalbare 1e schoenen, Bobbi heten ze. De eerste 2 setjes hebben wij daar vandaan en super goed bevallen!
 
Terug
Bovenaan