eerste maand Clomid werpt zijn vruchten af...

Hallo meiden

Ik heb afgelopen maand Clomid gebruikt voor de eerste keer, en gisteren een echo gehad. Het is aangeslagen en er stond een ei op springen
Dus dit weekend maar goed gaan klussen, ik ben zo blij dat de clomid helpt wiehoe....
Ik heb nu voor 6 maanden clomid meegekregen, en hoef voorlopig nog niet terug te komen in het ziekenhuis.

Hoe gaat het met de andere meiden?

liefs kim

Hoi Kim,

Wat een goed gevoel he om te zien en weten dat de clomid aanslaat!

bleek zelf ook geen eisprong te hebben en na 1e ronde 50 mg clomid ook eisprong via bloedtest waargenomen.

2e ronde samenlevingstest en hierop te zien dat er 2 eitjes op springen stonden!!
we dachten zwanger te zijn aangezien test 3 dgn voor NOD dit aangaf, maar bleek valse hoop.

Nu deze maand ff overgeslagen en volgende maand ronde 3 clomid

Hopen en duimen dat we snel een wondertje hebben door de clomid

Liefs Sylvia

haay

jah ik ben ook heel erg blij dat het nu goed gaat, we moeten het weekend maar goed klussen he whahahaha, gisteren was wel heel erg raar, ik vind toch dat  er een soort van druk achter zit nu.. maarjah voor het goede doel he
dadelijk maaar effe lekker in bad enzz. en het weekend ons best doen
Ik hoop dat we niet meer zo lang hoeven wachten, ik vind 1,5 jaar wachten al lang genoeg eigelnlijk.

nou meiden jullie ook heel veel succes he

liefs kim

Hoi Kim,
Fijn he dat er medicijnen zoals Clomid bestaan. Nu maar hopen dat met al dat klussen van jullie dit weekend dat eitje ook nog eens bevrucht is EN dat er een wonder gaat gebeuren...
En ja, 1,5 jaar is inderdaad lang maar als je wist dat je nog eens zo lang moest wacht zou je het vast ook doen, toch ?

Succes met de spannende tijd vanaf nu....

Liefs, SunshineJo

heey meiden kunnen jullie me helpen?

IK denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gevoeld maar twijfel erg...
Ik voelde de hele tijd heel erg trekken links onder in mijn buik, waar ook de eisprong zow komen, en gisteren voelde ik ineens een plop en een steek en toen was het weg.
Nu voel ik weer dat rare gevoel, heb ik nou wel of niet de eisprong gehad?
Wat denken jullie, in het ziekenhuis zeiden ze vrijdag wel dat ie op springen stond.

liefs kim

quote: kimdv81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-07-2007 20:39:33'));

heey meiden kunnen jullie me helpen?

IK denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gevoeld maar twijfel erg...
Ik voelde de hele tijd heel erg trekken links onder in mijn buik, waar ook de eisprong zow komen, en gisteren voelde ik ineens een plop en een steek en toen was het weg.
Nu voel ik weer dat rare gevoel, heb ik nou wel of niet de eisprong gehad?
Wat denken jullie, in het ziekenhuis zeiden ze vrijdag wel dat ie op springen stond.

liefs kim

Dan denk ik dat je idd je eisprong hebt gehad. Heb vandaag dezelfde kwaal hihi.
En dat al vanaf vorig jaar, voel ;m elke keer over duidelijk!
Succes!!!

Gr. mamaloe

hallo Kim

Nou hopelijk was het je ei en heb je flink geklust.
We zullen voor je duimen de komende weken!!

Ik heb zelf altijd ontzettende buikpijn rond mijn eisprong. Als de ergste pijn wegzakt, dan weet ik dat mijn ei gesprongen is.

liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan