Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als je het zo leest... zet dat inderdaad nog even de druk er achter... om ALLES af te krijgen.... wilde beging mei pas de was doen van alle kleertjes en zo... maar denk dat zo dra we een zonnig dag hebben ik al aan de slag ga!!!
ja dames de tijd vliegt nu nog ff e wij zijn aan de beurt ben benieuwd wie eerst is hahah ik ben zelf 13 juni uitgeteld maar de voorspellingen gaan uit naar mei hahaha dan heb ik nog 6 weken hahaha hebben jullie dat ook mensen sie proberen te voorspellen en zo hihih
grapig vind ik het
pfff, het wordt steeds echter he? het gaat me allemaal veel te snel! Ik "moet" nog 7 weken maar het kan natuurlijk altijd eerder komen.. ik hoop van niet!
Maar voor we het weten hebben we het over voedingen, slapeloze nachten, krampjes enz enz!
nou tijd vliegt inderdaad...
ik ben zelf 9 juni uit gerekenden maar wegens verhoogde galzurezouten is er spraken van dat ik word ingeleid met 37 weken en dat zou dus van af 19mei al kunnen zijn... dus wie weet!!! toch een mei moeder?!?!?!