Eerste meltdown

<p>Mijn nu nog baby bijna dreumes had zojuist haar eerste echte meltdown.</p><p>Compleet hysterisch, huilen en schreeuwen, mw gooide haar brood dwars door de kamer met bord en al en moest en zou alleen maar uit der stoel klimmen. </p><p>Nou heb ik der uiteindelijk met een fles melk op bed gelegd en slaapt ze nu. </p><p>Ons meisje is wel eens vaker driftig maar dit, zo gefrustreerd echt sneu.</p><p>Zijn er tips? Kan madam natuurlijk niet elke keer als ze dit krijgt het bed in gaan wippen. Maar hoe help ik haar het beste met der frustratie.</p><p>Even wat achtergrond: ons meisje is snel. Rolde met amper 4 maand, op de buik en rug terug, 5,5 maand kroop ze, 7 maand stond ze en nu loopt ze overal bij langs, loopt ze nagenoeg los ( aan een theedoek). Daarnaast zegt ze al de woorden, klaar, eten, papa, mama, dikkiedik, dank je, hoera en poes, en zijn we bezig met baby gebaren, waarvan ze nu klaar, broodje smeren, klappen, zwaaien, hoera en op je boze bolletje kent.</p><p>Ze heeft een pittig karakter is nieuwschierig en wil vooral alles zelf doen. </p><p>Misschien ben ik ook wel gewoon onder de indruk van het gebeuren juist. </p>

Heel herkenbaar die van mij 2 maanden rollen 3,5 kruipen los staan 5 maanden en lopen overal achter aan
Heeft heel erg  goeie eigen wil gad al vanaf geboorte op een manier dingen aan nooit huilen dus heel veel mensen zeiden ah hij brabbelt ik zek nee hi wil er uit dus hij geeft op zijn  manier dingen aan ik probeer dat te signaleren. 
En zit zich zelf soms dwars dan neem ik hem bij me of ik laat hem . 
Soms lekker een flesje en bij mama zitten helpt en soms flesje en zegen we gaan lekker samen slapen meestal is die dan ook moe
Wanthij geeft slecht  aan als die moet is slaapt al vanafgeboorteheel weinig fles na fles wakker 2 slaapjes op dag 1 van2 uur en 1 van max 2 uurtje nu zelfs. 
Wat ik wil zeggen kijk goed naar bed brengen niet erg wantdie van mij zit zich zelf ookdwars hij is 9 maanden dus boord gooien doet die niet wel zijnvuistjss knijpen en schreeuwen dan zeg ik o o wat is er allemaal soms doe ikmee en moet die lachen en zeg ik gekeerd tuurlijk niet met een boord gooien ik zal lekker bij je nemen weg halen uit situatie dievan mij houd van wandelen 

Is ze niet oververmoeid waardoor ze dit gedrag vertoont? Wellicht half uurtje eerder lunchen.
Of doet ze het ook bij het ontbijt als ze lekker is uitgeslapen?

We zijn er al uit, deze week geprobeerd over te gaan naar 1 slaapje omdat ze zo aan knoeide, toch niet zo handig. Je probeert eens wat!
Gisteren heeft ze waarschijnlijk gezegd het is genoeg, want toen hadden we het eerste slaapje er ook weer in.
Dank jullie wel voor het stukje reflectie.

Terug
Bovenaan