<p>Mijn nu nog baby bijna dreumes had zojuist haar eerste echte meltdown.</p><p>Compleet hysterisch, huilen en schreeuwen, mw gooide haar brood dwars door de kamer met bord en al en moest en zou alleen maar uit der stoel klimmen. </p><p>Nou heb ik der uiteindelijk met een fles melk op bed gelegd en slaapt ze nu. </p><p>Ons meisje is wel eens vaker driftig maar dit, zo gefrustreerd echt sneu.</p><p>Zijn er tips? Kan madam natuurlijk niet elke keer als ze dit krijgt het bed in gaan wippen. Maar hoe help ik haar het beste met der frustratie.</p><p>Even wat achtergrond: ons meisje is snel. Rolde met amper 4 maand, op de buik en rug terug, 5,5 maand kroop ze, 7 maand stond ze en nu loopt ze overal bij langs, loopt ze nagenoeg los ( aan een theedoek). Daarnaast zegt ze al de woorden, klaar, eten, papa, mama, dikkiedik, dank je, hoera en poes, en zijn we bezig met baby gebaren, waarvan ze nu klaar, broodje smeren, klappen, zwaaien, hoera en op je boze bolletje kent.</p><p>Ze heeft een pittig karakter is nieuwschierig en wil vooral alles zelf doen. </p><p>Misschien ben ik ook wel gewoon onder de indruk van het gebeuren juist. </p>