eerste menstruatie na bevalling: duizelig en overgeven

Ik ben voor de 4de keer bevallen maar heb dit nog nooit meegemaakt.

Sinds gister ben ik weer ongesteld geworden en was ik al een klein beetje duizelig. Ik verlies een hoop bloed, maar dat is altijd na de bevalling. Nu werd de duizeligheid vanmorgen heel erg en begon ineens heel erg te zweten, daarna moest ik gelijk overgeven (iets wat ik echt nooit doe) dus dat geeft al aan hoe ziek ik was. Daarna ben ik in slaap gevallen en toen ging het een stuk beter.

O ja ik ben met de diane35 pil begonnen. Nou is het natuurlijk ook precies weekend dus ik kan ik niet mijn eigen huisarts bellen en omdat het nu weer een beetje gaat, ga ik ook niet naar de huisartsenpost.

Het leek wel een soort aanval.

Hebben jullie hier weleens over gehoord?

Alvast bedankt

heftig... en vervellende...
zelf ben ik ook al voor de eerst keer weer ongestelde geweeste... maar vond het zelf juist lichter en had geen krampen en zo... wel langer dan normaal...
baalde trouwden wel... geeft bv en had gehoopt dat het meer dan 6 weken weg zou blijven... nou ja...

succes en hoop dat het blijft bij een keer een insident... had je misschien iets gegeten wat verkeerde viel... daar klinkt het voor mijn meer als... maar goed ik heb geen idee wat die pil met je doet..

succes... als je weer last krijg gewoon naar de huisartenpost!!!!!

Ik weet niet hoe lang je de pil alweer slikt, maar ik kreeg direct klachten toen ik m slikte. Ben op dag 1 van mijn ongie begonnen en was duizelig, humeurig en driftig, en kon slecht slapen.
Daarom ben ik week nadien alweer gestopt. het maakte me zo anders en ik kon die kalchten er even niet bij hebben, voel me af en toe nog zo moe door die nachtelijke voedingen. Ik start er later wel weer eens mee als ik wat stabieler ben.

Het kan ook zijn dat je door de heftige klachten niet lekker bent geworden. Ik kon tijdens menstruaties vroeger ook misselijk zijn en enorm beginnen te zweten. dit was altijd in combinatie met heftig bloedverlies en vreselijke buikpijn. Vaak na een naproxen en een goed dutje of nachtrust ging het veel beter. Sinds mijn eerste bevalling heb ik die klachten nooit meer gehad. Maar het kan er dus zeker wel bij horen.

Andere optie is dat je bloedsuikerspiegel te laag was, waardoor je erbij ging overgeven vanmorgen. daar kun je knap beroerd door zijn.

hou de klachten in de gaten, want het kan dus verschillende oorzaken hebben.

Terug
Bovenaan