Eerste menstruatie na de bevalling

<p>Op 7 oktober vorig jaar ben ik bevallen van onze dochter in december een mirena spiraal laten plaatsen deze is er echter uit gevallen (verstoten) door mn lichaam nu heb ik deze week dus voor het eerst weer een menstruatie en wat voor 1 best heftig nu duurt deze al 7 dagen wat is een beetje normaal voor zn eerste menstruatie ? </p>

Mijn menstruatie is na de bevalling heel anders. Ik vloeide nooit super veel. Nu voel ik het echt lopen (is natuurlijk alsnog niet veel, maar gevoelsmatig wel). Het duurt bij mij nu ook langer. Voor mijn gevoel heb ik nu wel eindelijk weer een normale cyclus. Mijn zoontje is nu 3 maanden. 

Mijn eerste Menstruaties na mijn 2 bevallingen waren ook een stuk heftiger en langer. Pas na zo'n 5-7 maanden werd het weer zoals 'vanouds'
Ik vloeide soms ineens zo heftig dat ik binnen 3 seconden doorlekte.. enorme golven bloed kwamen er soms. Geef je lichaam wat maanden de tijd om het weer te regelen! 

[quote quote=10353347]Mijn eerste Menstruaties na mijn 2 bevallingen waren ook een stuk heftiger en langer. Pas na zo’n 5-7 maanden werd het weer zoals ‘vanouds’ Ik vloeide soms ineens zo heftig dat ik binnen 3 seconden doorlekte.. enorme golven bloed kwamen er soms. Geef je lichaam wat maanden de tijd om het weer te regelen![/quote]Geef het zeker ook de tijd was alleen meer verbaasd van de hoeveelheid bloed wat erbij kwam kijken, normaal duurde ongesteldheid vaak 5 dagen en nu toch al langer.

Terug
Bovenaan