eerste menstruatie na keizersnee

Hoi hoi,
Zijn er meer mama's die hun eerste menstruatie na een keizersnee al hebben gehad? Ik dacht dat ik buikgriep had omdat ik ontzettende buikpijn had etc. Nu verlies ik sinds gister helder bloed, niet heel veel maar het komt wel. En echt ik het gevoel alsof ik opnieuw moet bevallen. Ik heb een vrij hoge pijngrens maar heb liggen huilen in bed vanacht. Steeds als mijn baarmoeder samen trekt ga ik door de grond van de pijn. Het is een menstruatiepijn maar dan 1000 keer erger. Denk ik want voor mijn zwangerschap heb ik hier eigenlijk nooit last van gehad.
Zijn er meiden die dit herkennen? En is het normaal dat dit zo pijnlijk is?

Liefs

Ik heb mijn menstruatie al gehad ja maar had nergens last van maar dat komt denk ik omdat ik alweer aan de pil begonnen was. Ik heb tot 7 weken gevloeid en daarna meteen over gegaan in menstruatie en nu niks meer. Als t zo pijnlijk blijft de volgende keren dan zou ik toch ff naar de huisarts gaan dan kan je zware pijnstillers krijgen.

Sterkte!!

xx

Ik heb geen keizersnee gehad en moet nog ongesteld worden, maar dit klinkt wel erg naar meid!! Ik weet niet wat normaal is, maar als het zo blijft kun je altijd morgen even je ha bellen voor de zekerheid!

Succes meid, hopelijk word het snel minder!!!
Liefs ciomama

meisje is alweer bijna 8 weken, ik ben nog niet ongessteld en dat duurde de vorige keer ook 7 maanden.
als het zo veel pijn doet dan idd de ha even bellen hoor
ik heb altijd minimale menstruatie maar kijk er absoluut niet naar uit.
ook 8 weken na je bevalling kan het nog evt vloeien/lochia zijn

we wachten af, deze week gesprek over anticonceptie met de ha

vind het nu wel heel eng ergens dat ik zwanger kan worden of zijn. maar kan ook nie tvn mijn man afblijven :) na maanden kan je weer normaal wat doen en samen intiem zijn

Ik heb wel een keizersnee gehad en sinds gister buikpijn, alleen geen bloedverlies (keizersnee is nu 5 weken geleden). als je het niet helemaal vertrouwd altijd de huisarts bellen. Helder bloed kan ook op iets anders duiden dan ongesteldheid.

Ik heb niet het idee dat er iets met de wond aan de hand is want het is geen constante pijn. Het is echt wanneer ik kramp heb, dus eigenlijk dat mijn baarmoeder verkrampt, het ontzettend pijnlijk is. Mijn darmen spelen ook helemaal op maar dat ben ik op zich wel gewend.
Morgen toch voor de zekerheid maar even HA bellen inderdaad. Alleen heb ik niet zoveel vertrouwen in die mensen en anders maar naar verloskundige bellen.

@ poppy..bij mij begon het ook met alleen buikpijn en geen bloedverlies...duurde 2 dagen en toen begon ik licht bloed te verliezen...Hoop dat het bij jou niet zo erg word als hier want dit gun ik mijn ergste vijanden nog niet :S

Liefs

Terug
Bovenaan