Eerste menstruatie na miskraam

Hii dames, hoe was jullie eerste menstruatie na een miskraam? Overal lees je dat deze heftiger is dan normaal. Nu heb ik zelf een lichte bloeding gehad van één dag en daarvoor en daarna wat druppeltjes oud bloed. Nu twijfel ik of het wellicht een innestelingsbloeding is, omdat we wel geklust hebben tijdens de eisprong. Tot nu toe nog wel een negatieve test…<br />Groetjes!<br />

Bij mij was het juist lichter. Maar ik heb ook een spied curretage gehad. Dan maken ze je baarmoeder leeg/schoon.

Mijn eerste menstruatie was niet perse heftiger. Heb ook tabletten gebruikt verloor wel nog extra stolsels (wist dat er nog iets was achtergebleven dat er nog uit moest met menstruatie). Heb jij na de miskraam nog controle gehad of alles weg was?

Vreemd, misschien verstandig om het wel te laten controleren. Regelmatig blijft er wat achter en dat bemoeilijkt een volgende zwangerschap.

Hallo allemaal,
na een periode van proberen was is na 6 maanden zwanger. Helaas liep dit uit op een miskraam. 3 maart begon dit met oud bloed, 5 maart begon de echte bloeding. Deze was niet heel heftig zoals je bij een miskraam zou verwachten. Leek meer een normale ongesteldheid. 22 en 23 maart had ik duidelijk positieve ovulatie testen. Voor mijn miskraam had ik een cyclus van 28 dagen. Soms iets korter. Volgens mijn berekening zou ik dan dus 2 april ongesteld moeten worden maar deze is vooralsnog uitgebleven. Vandaag getest; negatief. Kan het zijn door late eisprong ik later ongesteld of positieve  test in handen heb? ik heb wel wat ongesteldheidspijn, maar had ik de vorige keer ook en toen dus positieve test. zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? 

Mijn menstruatie kwam 5 weken na de miskraam. Het duurt vaak wat langer en zeker gezien je latere eisprong denk ik dat je menstruatie nog moet komen.

Terug
Bovenaan