Eerste menstruatie

<p>Nog nooit zo blij geweest dat ik ongesteld ben geworden haha</p><p>Meer dan 15 jaar de pil geslikt en nu na 40 dagen voor het eerst weer 'echt' ongesteld geworden.</p><p>Waren jullie ook zo blij?! Geeft toch een gevoel van "alles werkt nog" terwijl er natuurlijk nog steeds van alles niet goed kan zijn, maar toch :p</p><p>Ik heb mijn temp bijgehouden en heb nu 13 dagen nadat mijn temp steeg mijn menstruatie gekregen. Kan ik er daarmee vanuit gaan dat ik een echte ovulatie heb gehad? Las namelijk ook dat je ongesteld kunt worden zonder ovulatie.</p>
 
Ik snap je helemaal haha! Ik was ook zo opgewekt dat het na 30 dagen zover was ? Nog niet veel bloedverlies, maar het was ‘iets’. Daarna na 28 dagen weer een menstruatie gehad (ook weer heel weinig en oud bloed). Vanmorgen had ik een positieve ovulatietest. Ik was zo blij! Geeft toch weer wat extra bevestiging dat het nog werkt. 
Ik weet niet precies hoe het zit met temperaturen, maar volgens mij moet je beginnen op de eerste dag van je menstruatie en heb je na een aantal maanden inzicht in hoe het bij jou verloopt. Misschien ook met ovulatietesten gaan werken?
Hopelijk hebben we snel positief nieuws!
 
Terug
Bovenaan