Eerste menstruatie.....

Hoi Meiden,

pffff ik heb nu mijn eerste menstruatie na de bevalling en jeetje wat is het erg!
Ik ben nu zo erg ongesteld dat het kraamverband het zelfs niet tegenhoud!!!
Gister was ik er helemaal duizelig van en viel ik bijna om als ik opstond zo eng ik ben daarom gister maar vroeg m'n bed ingegaan want ik was erg helemaal beroerd van.

Hebben nog meer meiden hun eerste menstruatie al gehad? en was het bij jullie ook zo hevig??

Liefs Zonnetje

Ik ben het vandaag ook geworden (zondag is de bevalling 6 weken geleden) maar het valt tot nu toe mee. Maar het is duidelijk een begin, bij mij is het de tweede dag pas erg, dus ik houd mijn hart vast ;)
Overigens had ik dat van de week wel dat ik ineens heel duizelig was en gewoon door mijn knieen zakte. Heb ik nog nooit eerder gehad!

Bij mij was de 1e menstruatie de eerste dag heel erg, volgende weer iets minder daarna weer heel erg tot een week toe. En vandaag voor de 2e x nou moet zeggen dat het nogsteeds meer is dan normaal, en ik zit al weer een tijdje aan de pil.

Let goed op jezelf! Verstandig dat je vroeger bent gaan liggen. En lekker brood met appelstroop eten, veel groene groentes, zitten ijzer in en dat verlies je nu nl snel. En ook goed blijven drinken.
Want je bloeddruk die gaat dan gigantisch omlaag, zeker als je onverwachte bewegingen maakt, zoals opstaan. En dan kan je echt onderuit gaan. Dus voldoende vocht en niet zoutloos eten, want anders heeft vocht geen nut. Ik spreek uit ervaring!!
Iig veel succes!!!

Bij mij was de 1e menstruatie de eerste dag heel erg, volgende weer iets minder daarna weer heel erg tot een week toe. En vandaag voor de 2e x nou moet zeggen dat het nogsteeds meer is dan normaal, en ik zit al weer een tijdje aan de pil.

Let goed op jezelf! Verstandig dat je vroeger bent gaan liggen. En lekker brood met appelstroop eten, veel groene groentes, zitten ijzer in en dat verlies je nu nl snel. En ook goed blijven drinken.
Want je bloeddruk die gaat dan gigantisch omlaag, zeker als je onverwachte bewegingen maakt, zoals opstaan. En dan kan je echt onderuit gaan. Dus voldoende vocht en niet zoutloos eten, want anders heeft vocht geen nut. Ik spreek uit ervaring!!
Iig veel succes!!!

Terug
Bovenaan