Eerste menstruatie?

Ik vroeg me af of jullie je eerste menstruatie al hebben gehad? Ik ben nu 6 wk geleden bevallen en hier is nog niks( gelukkig). Vroeg me af wanneer dit weer op gang komt?! Voorlopig vind ik t nog wel prima zo maar ti's toch ook fijn om te weten of het allemaal nog goed zit zeg maar!

Groetjes Tamara

Hoi Tamara,

Ik heb daar toevallig vorige week of zo een topic over geopend. Ik heb de eerste menstruatie er zo goed als op zitten nu. Onze Tim was 8 weken toen het feest weer begon.

Gr Ingrid

Hier nog niet, ik ben morgen 4 wk geleden bevallen en ik vloei nog. Ik heb al wel een afspraak staan voor het plaatsen van de Mirena op 12 mei, dus als het even meezit krijg ik 'm ook niet ;-) Aangezien ik ook bv geef zou dat zomaar kunnen.
Eerlijk gezegd zou ik dat wel super vinden, ben zó klaar met dat vloeien!! Ik had voor de zwangerschap al een mirena (en vóór Margo ook al) en ben nu alweer veel te veel ongesteld geweest naar mijn zin (heeft 2,5 jaar geduurd voor ik zwanger was van Connor). Dusse....laat maar lekker wegblijven!

Liefz Esz

Hier nog niets ben bijna van het vloeien af..
Maar geef borstvoeding dus gaat nog wel even duren en begin mei heb ik controle bij de gyn en dan mag ze me direct een spiraaltje of staafje plaatsen

ik vloei tussendoor soms een paar druppels, maar ook al soms een dag of meer niet!
Heb nog niet gemenstrueerd, bij de jongens was het verschillend, ben benieuwd of het gaat gebeuren, geef de borst, maar bij de jongste had ik ondanks de bv gewoon een cyclus!

Terug
Bovenaan