Eerste menstruatie.

liekealice

New member
Heey iedereen,
Ik ben sinds vorige week maandag weer ongesteld geworden sinds de bevalling en vroeg me af hoe lang waren/zijn jullie ongi geweest? En is het bij jullie ook net of je leeg loopt? Want sinds 3 dagen loop ik soort van leeg en vooral in de avonden. En dat is echt zo zwaar irritant want de tena lady (die ik maar weer uit de doos met bevallingspullen heb gevist) is niet aan te slepen.
 
Bij mij was hij ook zo heftig, i heb zelfs kraamverband gebruikt! M'n menstruatie duurde net zolang als voor de zwangerschap. Aankomend weekend krijg ik alweer mn tweede menstruatie, ben benieuwd of dat het nu minder heftig is
 
Hoi. Ik ben 26 feb bevallen (ben van het maart forum) en was 26 maart alweer ongesteld... Ik geef bv...dus het is erg vroeg bij mij...dat was iets wat ik 9 maanden niet heb gemist:)
Groetjes Marit
 
hoi hoi ik ben 5 maart bevallen maar nog steeds niet ongesteld geweest! ben benieuwd hoelang t nog duurt x
 
Hoi,
Ik ben 28 feb. bevallen en ik vloei nog steeds! Ik geef bv en hoop dat net als na de vorige bevalling mijn menstruatie lang weg blijft! (heeft toen 8 maanden geduurd!) Toen heb ik ook 6 weken gevloeid en dus ook alweer 6 weken, dus dan lijkt het mij wel is even mooi geweest met al dat maandverband. ben er echt zat van nu!
liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan