eerste nacht thuis...

A

Anoniem

Guest
Nou het was een interessante nacht. Vienna is veel wakker geweest, terwijl ze normaal bijna constant slaapt. Daardoor werd Max ook wakker, maar die deed het heel goed en was niet lastig, wilde alleen een paar keer wat water drinken. Haha hij werd wakker en riep me, dus ik ging erheen zei ie: zusje heeft niet lang geslapen, haha dat was zo schattig.

Toen zat ik te   voeden en ineens realizeerde ik me dat ik teveel poeder in de voeding had gedaan. Ik heb zo'n 'torentje' en doe de poeder   voor 5 voedingen in die torentjes. Had ik 3 schepjes erin gedaan ipv 2. Ik snap echt niet hoe ik zo stom kon zijn, maar volgens mij was het niet zo erg want ze doet het nog steeds prima. Maar ik voelde me echt wel een oen. Maar goed, weinig slaap gehad dus, maar we moeten nog een ritme vinden.

Voor iedereen die al bevallen is, hoe waren jullie eerste nachten??

Hoi hoi,

Ik moest even lachen en reageren op jou 'foutje'met de voeding hihi.
Rik is nu 9 weken en je wil niet weten hoevaak ik dus flesjes weer weggooi (terwijl ik hem net aan het maken ben) omdat ik gewoon niet meer weet hoeveel scheppen poeder ik erin heb gedaan....hahahaha (ik maak voeding per keer trouwens).

Dus je ziet het, dat gaat na 9 weken gewoon door! Zwangerschapsdementie denk ik!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

He mommy

Van harte gefeliciteerd.Ik zou ook de 29e een keizersnede krijgen maar mijn meisje diende zich zondag op maandagnacht aan dus heb ik toen een keizersnede gekregen.Die van mij is dus de 27e geboren.Donderdag ben ik thuis gekomen.

De eerste nacht thuis was super gelijk van half 1 tot half 7 geslapen.Helaas de vorige nachten kwam ze om de 3 uur voor de fles maar wat wel heel fijn is dat ze de fles krijgt en dan gelijk weer slaapt.En mijn grote voordeel is dat we om en om voeden wat jij niet kan toch?Of heb je hulp de eerste nachten.

Heerlijk he weer zon kleintje.Mijn   zoontje is bijna 21 maand en was echt mijn kleine kereltje maar nu naast noah is hij zo groot ineens.Hij vind zijn zusje trouwens heel leuk en slaapt snacht door haar gehuil heen.

wennen hoor die eerste nachten, zeker na een paar nachten in het ziekenhuis.

Ons manneke krijgt zijn laatste voeding om 12 uur, daarna om 3 uur en daarna om 6 uur weer, die van 3 uur is optioneel alleen als ie erom vraagt omdat ie eigenlijk al "te" veel krijgt.

Hij is nu 5 dagen oud en drinkt 70 ml per keer, van de kraamzorg moeten we nu werken naar om de 3,5 uur, maar of Dean daar ook mee kan leven haha het is een vreetzakje!

Ik vind het zwaar hoor zo snachts eruit, normaal slaap ik van 22-8 non stop en nu 3 keer eruit fewww... gaap gaap, Martin en ik hebben van het weekend nog samen gedaan (gewoon onze onzekerheid en alles willen checken) maar morgen gaat Martin weer werken en dan doe ik die van 3 uur alleen.

Hij jengelt soms een beetje maar echt huilen kan je het niet noemen dus we hebben weinig te klagen, alleen nog een beetje ons ritme vinden...

Terug
Bovenaan