A
Anoniem
Guest
Nou het was een interessante nacht. Vienna is veel wakker geweest, terwijl ze normaal bijna constant slaapt. Daardoor werd Max ook wakker, maar die deed het heel goed en was niet lastig, wilde alleen een paar keer wat water drinken. Haha hij werd wakker en riep me, dus ik ging erheen zei ie: zusje heeft niet lang geslapen, haha dat was zo schattig.
Toen zat ik te voeden en ineens realizeerde ik me dat ik teveel poeder in de voeding had gedaan. Ik heb zo'n 'torentje' en doe de poeder voor 5 voedingen in die torentjes. Had ik 3 schepjes erin gedaan ipv 2. Ik snap echt niet hoe ik zo stom kon zijn, maar volgens mij was het niet zo erg want ze doet het nog steeds prima. Maar ik voelde me echt wel een oen. Maar goed, weinig slaap gehad dus, maar we moeten nog een ritme vinden.
Voor iedereen die al bevallen is, hoe waren jullie eerste nachten??
Toen zat ik te voeden en ineens realizeerde ik me dat ik teveel poeder in de voeding had gedaan. Ik heb zo'n 'torentje' en doe de poeder voor 5 voedingen in die torentjes. Had ik 3 schepjes erin gedaan ipv 2. Ik snap echt niet hoe ik zo stom kon zijn, maar volgens mij was het niet zo erg want ze doet het nog steeds prima. Maar ik voelde me echt wel een oen. Maar goed, weinig slaap gehad dus, maar we moeten nog een ritme vinden.
Voor iedereen die al bevallen is, hoe waren jullie eerste nachten??