Eerste nachtje samen

Ha lieve allemaal,

Bijna 12.30 uur en ik zit nog in mijn pyjama, haha! Vannacht geen oog dichtgedaan, maar oh wat heerlijk dat mijn meisje naast me lag! Het is enorm wennen aan alle geluidjes en helaas ging de monitor ook een paar keer piepen (nou ja... brullen). Maar, ik heb het er allemaal voor over!
Wij gaan de komende dagen hopelijk onze draai lekker vinden met z'n drietjes.

Zoals Huub van der Lubbe van De Dijk al zong: We beginnen pas, we beginnen nu pas echt!

Fijne dagen allemaal. Die van ons kunnen niet meer stuk met ons boefje.

Veel liefs, Marieke & Co!
 
Heerlijk voor je meid, wat heftig hè, al die gevoelens en het besef dat dit HET is... Ik wens jullie heerlijke kerstdagen met jullie meiske, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt! Xx
 
He Marieke,

Uiteindelijk vinden we de draai allemaal. Wat super dat jullie het toch nog voor de kerst hebben gered. Ik wens jullie hele fijne dagen toe en vooral een gelukkig en gezond 2012.

Hopelijk horen we nog veel van je in het nieuwe jaar.

Liefs Geert, Joyce en Stacey
 
Ha,

Inderdaad, dit is HET. En ik zou echt niet meer anders willen. Mijn meisje ligt nu heerlijk te slapen. Vandaag lekker gebadderd in haar eigen badje. Zó leuk!

Jullie ook superfijne feestdagen en ik laat nog heel veel van me horen hoor, komend jaar!

Liefs van ons drietjes!
 
In je pyjama zitten mag hoor ;-)
Soms is dat zelfs het beste om te doen (zei mijn VK bij het afsluitende bezoek toen Gabriël net thuis was). De hele dag in pyjama en troetelen en knuffelen en slapen en doen.
Geniet maar lekker van de feestdagen met zn 3en.
En die monitor moet niet zo brullen... ;-)

Veel liefs en knuffels,
Marieke & mannen
 
Vannacht al echt een topnacht gehad. Natuurlijk onderbroken door de voedingen, maar verder heerlijk geslapen, net als Jasmijn! Joepie! Mama is blij.

Dikke knuffels
 
Terug
Bovenaan