Oh stom, ik druk op enter in plaats van dat ik ga typen in het vak. Heel stom!
Zoals de titel al zegt heb ik vanochtend voor het eerst echt gewerkt en het was wel erg lekker hoor. Maar toen ging ik Roosmarijn ophalen en kwam ik er achter dat ze nogal erg eenkennig is. Ze wilde de fles niet van de gastouder en ze mocht ook niet te dicht in haar buurt komen, want dan was het meteen huilen. Als ze haar maar met rust liet ging het goed. En slapen heeft ze gelukkig wel gedaan. Zelfs meer dan ze thuis doet.
Nu moet ik morgen daar vroeger zijn en dan daar de fles geven. En dan meteen als ik haar op kom halen weer de fles geven. Tenzij ze het nu wel accepteert van de gastouder.
Oh wat voelt dit naar zeg. Ik laat mijn kind bij haar achter omdat ik zo nodig moet werken (we hebben het geld ook gewoon wel nodig) en dan heeft ze het niet echt fijn. Maar ja, ze zal toch een keer moeten wennen aan het feit dat er ook andere mensen zijn die voor haar zorgen. Wat moet ik hier nu mee?
Ik ben kapot nu, want ik had vannacht nou ook niet echt lekker geslapen (doe ik nooit na een grote vakantie als ik weer moet gaan werken en nu had ik natuurlijk wel een hele lange vakantie) En nu is haar flesritme ook nog eens helemaal anders en krijgt ze de laatste fles pas later dan anders. Ze heeft dan ook een fles minder dan anders gehad dus ze zal vannacht ook nog wel een keer komen en morgen weer fris en fruitig voor de klas.
Sorry voor mijn lange verhaal, maar het zit me echt even dwars. Hebben jullie tips en hints misschien?
Liefs,