Eerste ongelukje!

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik moet het even delen, gisteren hadden we onze eerste ongelukje(s)! Het begon 's ochtends al: mijn dochter stond in de box te "wippen" en stootte met haar mondje op de rand. Bloed!! Alles zat lekker onder. Duurde best lang voordat het stopte, maar ze was ok.

Later de dag werd ik gebeld door het kdv: ze was gevallen, had een bult en had 2x overgegeven! Of ik haar wilde halen. Gelukkig bleek het mee te vallen. Ze was vrolijk. De dokter zei dat we haar voor de zekerheid 's nachts elke 2 uur wakker moesten maken. Dat vond ik wel zielig hoor....we hebben het tot half 3 gedaan. Daarna lekker geslapen en gezond weer op.

Ons eerste voorproefje van alle zorgen die we nog gaan krijgen! Tot nu toe erg geluk gehad, ze is nog nooit ziek geweest ofzo!

Maar ja, ze gaat nu staan en stappen, dan krijg je dat. Gelukkig is ze best voorzichtig.

groetjes

Wat rot!! Dat zal schrikken geweest zijn zeg!
Gelukkig gaat alles weer goed....
Ik hou ook mijn hart vast voor ons eerste ongelukje....
Geef haar maar extra veel knuffels vandaag   ! Dat heeft zij, en jij , wel verdiend!

Oooh, rot voel je je dan he?!
Ik ben vorige week zelf gevallen terwijl ik mijn zoontje in mijn armen had.
Meneer heeft de hele week een blauwe wang gehad. Zoooo zielig!
Geef haar maar een dikke knuffel.

hey hoi
dat gebeurt hier ook ik was vorige week in de tuin aan het werk en hoorde hem via de babfoon lekker kletsen en eens was er een klap echt hard
en toen stil dus ik op een sprintje naar boven toen ik boven kwam begon die net te huilen ik was echt blij dat hij huilde en het was allemaal bloed uit zijn mond wel erg zielig maar verder niets
je schrikt wel hoor
groetjes Ineke

Terug
Bovenaan