Eerste ongesteldheid na miskraam

<p>Hallo ,</p><p>ik heb 5 weken terug een miskraam gehad. Hartje was gestopt . Bij 10 wkn dmv medicatie miskraam opgewekt. Heb tussen miskraam en menstruatie continu wel wat bloed verloren . Zaten soms ook dagen bij dat ik niks verloor. Ben voor controle in zkh geweest. Al het zwangerschapsweefsel was eruit. Zag alleen nog oud bloed en stolsels die er vanzelf uit zouden komen . 2 weken terug werd het bloeden weer wat erger . Gyn gebeld die zei dat dit mijn menstruatie weer moest zijn . Nu 2 weken verder is het komen en gaan met bloeden.. is dit normaal? Moet ik het nog afwachten of contact opnemen ? <br />zijn er meerdere die dit hebben gehad ? </p>

Ik kreeg m’n menstruatie met vijf weken na inbrengen medicatie voor miskraam. Misschien heb jij toch pas nu de menstruatie? Bij twijfel gewoon bellen. Daar zijn ze voor. :)

Hallo,

Of het normaal is weet ik niet.
Ik heb 10 juni een missed abortion, 7+5 dagen, opgewekt me tabletten.
Ruim anderhalve week gevloeid tot de 21ste. Vorige week woensdagavond startte mijn eerste menstruatie na de miskraam.
Hij was flink heviger dan mijn ‘normale’ menstruatie maar is gisteren gestopt.

Als het niet goed voelt voor je zou ik overleggen.

Ik wacht het denk nog even af .. ben wel echt moe en zo klaar mee .. hoop dat dit snel over gaat. Bedankt voor de reacties! 

Terug
Bovenaan