Eerste ongesteldheid na miskraam

<p>Hallo allemaal,<br />Bijna 5 weken terug heb ik voor de tweede keer een miskraam gehad. Na de eerste MK had ik bijna 2 weken bloedverlies, en 2 weken daarna had ik weer gewone cyclus. Prima dus.</p><p>Maar deze keer is het compleet anders: Na 4 weken bloedverlies na de MK had ik een knal dag: ontzettende buikpijn en in de avond een uur lang hevig bloedverlies. Volgens mijn verloskundige was dit wss de start van mijn menstruatie. Inmiddels is dat 5 dagen geleden. Vandaag weer buikpijn en meer bloedverlies dan hiervoor. Verloskundige zei al dat deze ongesteldheid heftiger kon zijn dan normaal.</p><p>Ik heb 1,5 week terug een echo gehad bij de gyna en die zag niets bijzonders en gaf toen aan dat het bloedverlies snel zou stoppen, vandaar dat ik ook geloof dat dit normale menstruatie is. Maar hoeveel langer/heftiger zal deze zijn met een normale cyclus? Normaal is dag 5 wel zo’n beetje mijn eind dag qua vloeien, maar ziet er nu nog niet zo uit. En na bijna 5 weken bloedverlies ben ik er wel keer klaar mee..</p>

Hoi hoi ! 
Wat ontzettend heftig .. bij mijn eerste miskraam had ik ongeveer een week bloedverlies ( had het vruchtje vrij snel verloren ) 4 weken daarna had ik weer een menstruatie wel heftiger dan normaal , Had dit ongeveer een week . 

hoop dat je er snel van af bent wel fijn dat je menstruatie weer op gang is gekomen dat is Namelijk een goed teken ! 

een miskraam is niet niks en geef het een plekje ( ik heb maandag mijn tweede echo omdat ze denken dat ook dit weer een miskraam gaat worden Ivm traag kloppend hartje )  weet dat je niet alleen bent ! 
strekte en veel liefs 

Ik hoop ook dat het sbel voorbij is. Gister was het vloeien dus minder dan vandaag. Met een pittenzak op de bank gaat het qua pijn wel goed, dus dat maar doen dan..
bij mij lijken de MK door een probleem met mijn schildklier te komen, (b)lijkt uit bloedonderzoek. Volgende week weer gesprek met de arts en wss door voor vervolgonderwijs, dus hopelijk dan duidelijkheid en evt met medicatie betere kansen.
Ik hoop voor jou dat het bij jou goed gaat, ik duim met je mee.

Wat goed dat je je laat onderzoeken ! Dit hoor je vaker idd met gevolgen van schildklier, als het maandag niet goed is wil ik ook dit laten onderzoeken , krijg je dan medicatie daarvoor? Of krijg je als je gaat meer info ?

Ik weet niet waar jij jouw echo maandag hebt?

Ik liep bij de verloskundige en na mijn tweede miskraam moest ik bij mijn huisarts een afspraak maken.
Hier ben ik toen geweest voor een gesprek. Zij heeft mij doorgestuurd naar een gynaecoloog in het ziekenhuis. Bij mijn afspraak daar moest ik vragen beantwoorden en werd er dus bloed afgenomen.
Ik kon de uitslagen van het bloedonderzoek zelf online inzien en zou gebeld worden als er iets fout is. Nu ben ik natuurlijk gaan Googlen aan de hand van de uitslagen en zoals ik zie zou er bij mij dus iets mis (kunnen) zijn met mijn schildklier.
Ik heb hierop zelf de poli weer gebeld, maar mijn arts is tot dinsdag op vakantie, dus krijg dan pas echt uitsluitsel over wat er is. Wel gaf de telefoniste aan dat zij zag dat er bij de uitslag die volgens mij afwijkt, een aantekening stond. Volgens haar betekent dit ook dat hier  vervolgonderzoek nodig is.
Ik ga er dus vanuit dat ik dinsdag word gebeld door de arts en dat ik door moet naar een internist om tek ijken wat er exact mis zou zijn / is.. Nog even afwachten dus.

Terug
Bovenaan