<p>Hallo allemaal,<br />Bijna 5 weken terug heb ik voor de tweede keer een miskraam gehad. Na de eerste MK had ik bijna 2 weken bloedverlies, en 2 weken daarna had ik weer gewone cyclus. Prima dus.</p><p>Maar deze keer is het compleet anders: Na 4 weken bloedverlies na de MK had ik een knal dag: ontzettende buikpijn en in de avond een uur lang hevig bloedverlies. Volgens mijn verloskundige was dit wss de start van mijn menstruatie. Inmiddels is dat 5 dagen geleden. Vandaag weer buikpijn en meer bloedverlies dan hiervoor. Verloskundige zei al dat deze ongesteldheid heftiger kon zijn dan normaal.</p><p>Ik heb 1,5 week terug een echo gehad bij de gyna en die zag niets bijzonders en gaf toen aan dat het bloedverlies snel zou stoppen, vandaar dat ik ook geloof dat dit normale menstruatie is. Maar hoeveel langer/heftiger zal deze zijn met een normale cyclus? Normaal is dag 5 wel zo’n beetje mijn eind dag qua vloeien, maar ziet er nu nog niet zo uit. En na bijna 5 weken bloedverlies ben ik er wel keer klaar mee..</p>