Eerste ongesteldheid na pil

A

Anoniem

Guest
Ik heb een korte vraag. Ik ben 22 februari gestopt met de pil. Zaterdag had ik kramp.  Zondag dacht ik ongesteld te worden, echter de eerste dag bruine afscheiding en de tweede dag echt rood en de derde dag weer bruine afscheiding. En daarna niks meer...... (?!?!?) Is dit normaal? Zo weinig ongesteld heb ik nog nooit gehad!

Kan ik dit wel als echt ongesteld tellen, of zou het wat anders zijn? Ontpillen? Een innestelbloeding lijkt me wat laat, aangezien het 28 dagen na mijn vorige ongesteldheid is... Ik weet even niet wat ik hiervan moet denken. Heeft iemand anders dit ook meegemaakt toevallig?

Ik wil graag jullie mening.
Groetjes, Jain

hoi jain83

Ik ben op dit moment precies hetzelfde aan het meemaken ,
ben 28 februari gestopt met de pil.
15 februarie kreeg ik 2 dagen bruin verlies. daarna alleen zeurdige buikpijn.
ik zou nu vrijdag mijn nod moeten hebben , maar inderdaad doordat ik de 15de dat heb gehad twijfel ik ook of het nu menstruatie was of ontpillen?
en of mijn menstruatie toch zoals altijd rond de 27ste komt.

groetjes Diana.

Hoi,

Ik was half februari gestopt met de pil en moest 15 maart voor het eerst ongesteld worden na de pil, nou er kwam die zondag dus niets maar dinsdag (net voor ik wilde gaan testen) werd ik onwijs ongesteld, woensdag ook nog iets maar donderdag gelijk niets meer. Dus eigelijk maar 1 dag heftig en de tweede dag een heel klein beetje, terwijl als ik ongesteld werd in de stopweek van de pil dan was ik het minstens 4 dagen.
Ik vond het ook zo raar maar heb het wel gewoon geteld als ongesteld heid dus ga deze maand op voor de tweede ronde!!!!!!
Ik ben dus bang dat als het net als bij mij is, je dus gewoon ongesteld bent geworden en kennelijk is dit dus de ongesteld heid die je normaal zou hebben zonder pil.

Bedankt Bobbian en Diana voor jullie reacties. Ik denk dat het dus gewoon normaal is! Het is ineens zo anders allemaal, dat ik blij ben dat dit forum bestaat. Zo blijkt maar weer, ik ben niet de enige! Op naar ronde 2!!!
Groetjes, Jain

Terug
Bovenaan