eerste pasen

Doen jullie ook iets aan pasen? Het is wel de eerste keer. Wij doen het wel voor de oudste 2, en voor Thijs hebben we ook een kuikenknuffeltje, hij hoort er toch ook bij? Ben nu bezig met rozijnenbrood bakken, en de eitjes liggen in de verf. Verser kan niet. Ik wens jullie hele fijne paasdagen met jullie kids. groetjes Wendy

Joep heeft afgelopen vrijdag op het kinderdagverblijf een zakje gekregen voor de pasen met een groene paasknuffel met een chocolade eitje in zijn handjes en eitje om in de boom te hangen. Verder hebben wel ekker bij opa en oma gegeten en buiten gezeten en gewandeld. Lekker relaxed dus...

Wij zijn op de camping geweest. Daar met de familie samen gezellig pasen gevierd meer heel veel lekkers! En gezelligheid.
En we hebben voor het eerst met Vlinder gezwommen. Ze vond het heel leuk!

Liefs, Kar

wij zijn eerste paasdag naar bart's ouders geweest. daarna kwam mijn moeder met haar vriend bij ons thuis langs.

tweede paasdag zijn we 's morgens naar mijn vader en zijn vrouw geweest en 's middags naar een verjaardag. t leek wel of sven eenkennig was, hij wilde alleen bij mij of papa op schoot. 's avonds nog ff bij vrienden gebuurd. drukke dag, maar sven vond het wel gezellig al die aandacht.

Terug
Bovenaan