eerste prikje

Hi iedereen

mijn dochter heeft haar eerste prikje gehad, echt hart verscheurend. Ze moest er opeens twee krijgen. Daarna was ze heel erg slaperig, en als je haar aan het verzorgen was keek ze zo zielig naar je met een blik van mama-help-me-ik-heb-pijn. Zo zielig vond ik het, het is mijn eerste baby en toen ze dat prikje kreeg moest ik ook huilen, achteraf kan ik er om lachen maar toen besefte ik ook hoeveel ik van haar hou en hoe veel geluk ze meebrengt in mijn familie. Ik wens aan alle moeders allerbeste voor hun babies en henzelf.
 
Wat ontzettend lief zeg!!

Het is wel echt waar een baby brengt zo veel geluk en vreugde. Ondanks dat het soms ff erg moeilijk is en tegen zit.

Met een baby word het mooiste geboren wat er is maar ook je grootste angst en zorgen.!

groetjes joyce mama van Mara 7,5 maanden
 
Ik moest al huilen toen ik het bericht las. Ik heb ook een traantje weggepikt bij de eerste prikje van mijn zoontje. En volgens mij staat ons nog vele van di emomenten te wachten; denk maar aan de eerste schooldag.
Toevallig ging ik vandaag weer bladeren tussen de geboortefoto's en ik was weer verbaasd dat ik hem op de wereld heb gebracht. Ik ben echt trots op mezelf en nog vele malen trotser op mijn hummeltje.
 
Voor dat mijn oudste geboren werd, wist ik niet dat je zoveel van iemand kon houden, dat je wel kan janken van geluk. Maar inderdaad ook angst, want laat ze alsjeblieft niets overkomen.

Ik ben trouwens blij dat ik niet de enige ben die tranen zit weg te slikken bij de prikken.

Groetjes Esther.
 
Hoi, gelukkig....ben niet de enige die moet brullen als babylief pijn/verdriet heeft. Wat is het toch ontzettend mooi om een kindje te hebben die helemaal afhankelijk van je is!!!Maar o, jee, wat is het soms ook moeilijk..
Wat hebben we een moeilijke, maar o zo fantastische taak! want wat is er mooier dan jouw kindje het gelukkigste kindje van de hele wereld te maken....
 
Ik ben blij dat na dat ik net de aanvallen tegen Joyce te hebben gelezen dat er ook nog mooie dingen gezegt kunnen worden.

Eerste prikje is echt verschrikkelijk ik heb ook een traantje moeten weg pinken hoor!!!

Alleen al de gedachte aan het feit dat mijn kleine mannetje pijn zou kunnen hebben.....daar krijg ik al een rilling van.

en ik ben het helemaal eens met chris moeder zijn is het mooiste wat er bestaat!!!!!

Groetjes Daisy moeder van Justin
 
Terug
Bovenaan