eerste prikje

meiden ik ben op van de zenuwen. vandaag om kwart over 11 krijgt jr zijn eerste vacc. brrr echt ik ben helemaal op. heb zelfs heel slecht geslapen hierdoor. ( gek he )

maar euh jr zelf he heeft er weinig last van.

nou meiden als ik   vandaag er niet ben dan weten jullie het

Hoi Jantine,

Zoals je weet heeft Siebe afgelopen maandag zijn eerste prikjes gehad en echt waar, hij heeft er helemaal geen last van gehad. Ja, hij heeft wel even heel hard gehuild toen hij geprikt werd, maar ook dat was zo weer over. Hij heeft wel zo'n beetje de hele dag geslapen. Hij heeft geen verhoging (of koorts) gehad, althans ik heb niks gemerkt en ik ben geen type die meteen klaar staat met de thermometer.

Dus probeer je niet te druk te maken. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk en misschien is het voor mij wat makkelijker omdat ik het met Merijn allemaal al een keer meegemaakt heb.

Succes in ieder geval.

Groetjes Fonske.

Hoi Jantine,
Hoe vond hij het? En jij? Je kwam nog aardig koel binnenlopen bij CB 1! Ik had je foto gezien op jullie site en las dat jij er om 11.15 moest zijn. Lydia (21-07) kreeg ook haar eerste prikken, en lag lekker een flesje te drinken toen jij binnenkwam (recht tegenover de deur). Omdat je naar 3 moest heb ik je verder maar niet aangesproken. Lydia slaapt nu heerlijk, krijste ff flink toen ze de naald voelde en keek me heel boos aan daarna, maar de fles maakte een hoop goed. Lydia is weer helemaal goedgekeurd: deze wijkverpleegkundige was een stuk aangenamer dan de arts van de vorige keer. Ze loopt erg voor op haar ontwikkeling (nu bijna 10 weken): ze probeert te kruipen als ze op haar buik ligt, speelt al echt in de box met een activitycentre (bewust tegenaan slaan tot het geluid maakt), danst het hele bed door (lag gister met haar benen over elkaar gevouwen door de spijlen :S), kwijlt al weken (de speekselklieren schijnen zich normaal pas met 4 maanden te ontwikkelen), en is erg bijdehand: volgt alles met haar ogen en lacht erg veel. Dus wij zijn apetrots op ons meissie!

Voor de dames die mij nu voor het eerst lezen: ik lees al heel lang mee, eerst op het juliforum, en nu ook op het zomer 2006 forum, maar heb verder nooit zoveel te melden. Onze Lydia doet het prima, drinkt sinds ze 2 weken is lekker uit de fles, slaapt goed (komt nu meestal rond 6 uur!) en we genieten dus volop van haar! Had van de week een heel stuk getypt, had het forum kuren, alle tekst kwijt... Zal me dus even opnieuw voorstellen: ik ben Rianne, 30 jaar, studeer geschiedenis (ben met afstudeerscriptie bezig maar mijn meissie leidt mij nogal af...:p) en woon in Veenendaal sinds ruim een jaar. In onze wijk (Petenbos) zijn het afgelopen jaar enorm veel jongens geboren, maar roze vlaggen zie ik nergens. Dus als hier jonge moeders zitten (met jongens mag ook hoor :p) uit de buurt hoor ik het graag!

Dit is ons prachtige meisje (hopen dat het nu wel lukt en ik mijn tekst niet weer kwijt ben):

helaas doet de foto het niet dus ja helaas kan ik hem dus niet zien. maar euh ik heb je in een flits gezien dus ja sorry is niet helemaal tot me binnen gekomen zeg maar.
maar ja je zal het verhaal nu wel gelezen hebben.????

Terug
Bovenaan