eerste prikjes

Lieve allemaal,
Hebben jullie kleine ukkie's ook al de eerste prikjes gehad? Senna heeft ze vandaag gehad en volgens mij had ik het er moeilijker mee dan Senna zelf. Alleen is ze nu wat koortsig. Kan dit morgen weer over zijn of houdt dat nog eventjes aan?
Liefs Moon

heej

die van mij had er alleen op de dag zelf last van , hangerig en erg veel slapen .

de volgende dag was hij weer het vrolijke mannetje zoals we gewend zijn .

had wel voor de zekerheid baby paracetamols gekcoht maar niet nodig gehad gelukkig.

Mijn uk is behoorlijk slapering, zelfs op mn schouder in slaap gevallen en zo in bed kunnen leggen...is nog nooit gelukt!
We hebben getemperatuurd bij luierwisseling maar geen verhoging gelukkig. Verhoging kan idd een bijwerking zijn voor die dag en verdwijnt vanzelf weer werdt bij ons gezegd.

groetjes

Wij hebben ze gistere gehaald. Luuk vond het niet zo leuk en was erggg boos haha.. zker bij prik 2.
Verder ook bij elke verschoning getempt en rond 21.00 was het 38.2 en rond 23.00 alweer 37.2 dus geen pcm hoeven te gebruiken. Verder idd erg moe en tijdens zijn slaapje ook steeds huilen en piepen. Lekker bij me genomen in de draagzak smiddags.

Over 4 weekjes weer... ahhh zielig he?

Terug
Bovenaan