Eerste prikjes

Fedde heeft vandaag zijn eerste prikjes gehad. Hij heeft vanmiddag veel geslapen. En ligt nu een klein beerje te mopperen op schoot. Hij heeft 38,1 verhoging. Zo zielig.
Hoe is het bij jullie kleintjes gegaan die hun prikjes hebenn gehad? En wanneer geef je een paracetamol? Ik dacht zelf misshien een voor slapen gaan.

Hij is nu wel 60 cm en weegt 5740 gram :)

Onze Tim heeft totaal geen last gehad van de prikjes gelukkig . Schijnt ook vaak pas bij de 2e serie te komen, omdat ze dan al antistoffen hebben of zo? Weet niet precies hoe het zit...

Gr Ingrid

Ik gaf floortje standaard een zetpil na de prikjes en voor het naar bed gaan ook.
Hangerig of niet gewoon uitvoorzorg!
Gewoon doen hoor zeker met 38,1 mag het gewoon hoor maakt het net iets comfortabeler voor hem.

gr louise

Je mag gewoon een zetpil geven hoor! Ik heb kyan ook een zetpil gegeven! Ik heb hem 60 mg gegeven meer mag nog niet! Ik zou zeggen geef je kleintje een zetpil dan kan hij lekker slapen en het verlicht wellicht wat voor hem! Kyan was ook de hele dag aant slapen en als hij wakker was ging hij heel zielig huilen. Dag erna nergens last meer van!

Hey,
Hier vorige week, ze heeft er 2dagen last van gehad, geen koorts maar hangerig/huilerig..
Hier geven ze geen zetpillen maar vloeibare pijnstilling, ik heb alleen de eerste nacht een klein beetje gegeven!
Mijn zoontjes haden er altijd minder las van, maar jah. dit is minder erg dan die ziektes moet je maar denken!!
Succes ermee

Terug
Bovenaan