Eerste prikjes

Zo, de eerste prikjes zitten erop. Zij moest net ervoor al huilen, want ze had een paar krampjes, nou dat werd met de prikjes wel iets eerder, gelukkig was het na 5 minuten over. Nu ligt ze in bed, hoop dat ze geen koorts krijgt, maar ik moet geen paracetamol geven alleen als de koorts boven de 38,5 komt, niet eerder.
 

Af wat z'n ze zielig dan hè ! Wij moeten 3 april met Xavi,ik ben heel benieuwd hoe hij het doet Zelf denk ik wel goed,omdat we nu ook elke week moeten prikken met hem ivm de waardes uit z'n bloed of dat de medicatie aanslaat en de dagelijkse dosering te regelen. Bij deze prikjes houd hij zich altijd heel sterk. Ik heb er meer moeite mee,sommige verpleegkundige kunnen echt niet prikken!
 
Pim mag volgende week voor de eerste prikjes. Hij is dan 7 weekjes. Het blijft altijd zielig om te zien, maar na het prikken knuffel ik hem gewoon helemaal plat:)
 
Jake hoeft gelukkig nog niet zijn prikjes. Volgens mij kan ik beter iemand meenemen want vind het verschrikkelijk dat ze hem gaan prikken.
 
Hay hay,

Ik heb Sven wel 60 mg paracetamol gegeven voor de nacht zonder koorts. Dan weet je zeker dat ze geen pijn hebben in de spier etc.
Verder heeft hij geen last gehad en goed geslapen........zielig voor die kleintjes hé?
 
Over een paar weekjes moet Luuk ook voor zijn prikjes en ik vind dat helemaal niks, met de hielprik heb ik ook 10 min. zitten huilen terwijl luuk een halve minuut huilde hahaha.
Maar ja het moet gebeuren en ik wil hem wel zelf vasthouden ik laat het niet iemand anders doen ik moet maar sterk zijn voor mijn kindje!
 
Nou, heb geen paracetamol gegeven was niet nodig. Ze was even iets verdrietiger, je merkte dat ze wel een beetje pijn had in haar beentjes. Maar lekker op tijd een fles gegeven en lekker naar bed gebracht en nu is ze weer zichzelf.
 
Terug
Bovenaan