eerste ronde clomid gehad

Pffff wat een gedoe, hopelijk helpt een dubbele dosis beter. Heleen heeft laten zien dat het wel kan!

Gr.

Wenser

He, balen zeg. Maar ze starten niet door met de dubbele dosis in dezelfde cyclus? En je hebt ook niks gekregen om ongesteld te worden? Want dan kun je soms lang wachten. Ik ben nu met 50mg begonnen. Woensdag eerste FM. Bij ons tweede kindje had ik 100 mg nodig. Ik heb 2 wondertjes van de clomid, die ik anders echt niet gehad zou hebben. Dus verlies niet gelijk de hoop. De eerste hadden we 7 rondes clomid voor nodig. De tweede slechts 1.

bedankt voor jullie reactie ik hoop dat of deze zondag of volgende week mijn cyclus weer begint dan zit ik gewoon op de 4 of 5 weken. Het is gewoon even een tegenvaller als je het hoort maar we geven de moed nog niet op.

Hey Rosita,

Heb je niets gekregen om mentruatie op te wekken? Ik kreeg namelijk direct provera mee. (10 dagen slikken, rond dag 8 kun je dan je menstruatie al krijgen)
Balen van het nieuws inderdaad.
Zoals Supertje al aangaf. Je kan ook vragen om door te starten met andere dosis in dezelfde cyclus. Puur vragen naar dat beleid.

@Wenser, ik heb 3 x clomid gehad en toen overgestapt op soort van IUI behandeling. Dat heeft nu zijn werk gedaan.

liefs, heleen

Hallo,

Ik heb ook tussen de clomid rondes iets gekregen om de menstruatie op te wekken. Ik kreeg primolut. Dit 5 dagen en dan even wachten.
Uiteindelijk heeft bij mij de clomid niets gedaan ben ik puragon gaan spuiten. Eerste ronde meteen raak en nou alweer 24 weken zwanger van een tweeling.. Dat dan weer wel :).
Ik hoop van harte dat de clomid goed helpt bij je en voor iedereen die in de mmm zit!

Succes!

Dankjewel ICMF. Wat een fijn bericht! Hoe gaat je zwangerschap?

Ik heb maandag mijn eerste echo met 8 weken. Ik heb Provera gehad. Dat was 10 dagen slikken en va dag 8 kon je je menstruatie verwachten.
Ik heb 4 rondes Puregon gespoten en dan voor een eisprong, eenmalig Pregnyl. Deze 4de ronde was het raak.

liefs,

@ICMF Leuk dat je zwanger bent van 2 wondertjes gaat het verder goed of wel veel kwaaltjes?

Ik kijk het deze maand even aan maar als het na deze ronde clomid niet zwanger ben dan zal ik het vragen over de menstruatie opwekkers.

Terug
Bovenaan