eerste ronde en nu al spannend....

Hoi Meiden,

Al een klein weekje bekijk ik de berichtjes want wij gaan er weer voor !
(We hebben een zoontje, waar ik snel zwanger van was) Nu mijn 1e ronde, en ik vind het nu al heel spannend.
18-07 is mijn N.O.D.
Ik ben extra allert op alles wat ik
voel en vind die onzekerheid best moeilijk, ook al blijft die natuurlijk wel wat langer dan een positieve test uitslag.

Ik vraag me ook nog af of jullie je intuitie raadplegen en wat jullie ervaringen daarmee zijn. Ik heb daar tot nu toe weinig over gelezen, terwijl wij vrouwen daar vaak heel goed in zijn.

Het beste gewenst, groetjes Sanne

welkom sanne!

dat allert zijn op alles wat je voelt moet je nu eigenlijk niet doen.....
iedereen hier voelt zo'n andere dingen dat ze mekaar de kop soms gek maken.
ik voel dit, wat is dat en de ander voelt dat en maakt dan de eerste weer onzeker omdat zij dat niet voelt!

ik ben er heilig van overtuigd dat het bij iedereen anders "voelt". de een voelt niets en is zwanger, de ander "voelt" een heleboel en denkt zwanger te zijn en wordt errug teleurgesteld.....

ik heb het zelf ook gedaan hoor, probeer het nu niet meer te doen. ik deed mezelf er meer verdriet meer als een plezier!!

ben nu in ronde 12 (21/22juli nod) dus heb al wat teleurstellingen gehad!

heel veel succes met zwanger worden, en hoop dat het nu weer zo snel gaat als bij je eerste. voor ons wordt dit de eerste als het mag lukken!

xx kimpansee

Hoi sanne,

Ik begrijp wat je bedoel, mijn dochtertje is zes maanden en daar was ik ook snel zwanger van.
Nu ben ik weer gestopt met de pil en ook mijn nod is 18 juli.

Verlies wat slijm en zo en dat had ik toen bij mijn dochtertje ook.
Natuurlijk ga je er meer opletten omdat je eigenlijk al weet hoe het voelt (ook al kan het bij de tweede heel anders zijn)

Heel veel succes

wenddy

Hoi, ik heb nog geen kindjes, maar ik vind dat kimpansee gelijk heeft, je moet niet allert zijn op wat je nu allemaal voelt, je maakt er je gek mee en anderen ook, ik weet dat het moeilijk is, maar toch...
Mijn gevoel zegt nu ook dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn terwijl al 2 testen zeggen dat het niet zo is.
Ik weet ook niet meer wat ik moet voelen. Het beste is het gewoon op je af te laten komen. Hoor mij, juist alsof ik dat zo makkelijk vind. Het is niet makkelijk maar wel t beste voor jezelf.
Veel liefs,
Bea

Hoi meiden,

Ik wil nog even nav mijn bovenstaande berichtje laten weten dat ik wat ik voel niet met anderen deel, maar dat ik er zelf toch wel op gericht ben. Ik probeer goed te voelen en het niet te verantwoorden met mijn hoofd, wat het wel of niet kan betekenen.
En inderdaad, dat is moeilijk. Voorheen was de buikpijn er omdat ik ongesteld moest worden, maar nu is het toch wat anders.
Verder begrijp ik wel heel goed jullie reactie hoor. Ik denk sinds ik de site lees ook dagelijks aan diegene die zo graag zwanger willen worden, maar waarbij het niet snel lukt. Je moet het jezelf dan ook niet moeilijker maken dan dat het al is. Het lijkt me moeilijk, en intensief omdat je toch steeds weer in onzekerheid leeft.
Maargoed, we wachten met zijn alle af..
Dus hierbij het beste gewenst voor allen, groetjes Sanne

Terug
Bovenaan