Eerste ronde, tweede kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Nou, mijn eerste ronde voor ons tweede kindje is begonnen en we zitten midden in onze klusdagen!!

Mijn NOD is als het goed is 11 augustus dus we zijn heel erg benieuwd. Van mijn eerste was ik na 3 maanden zwanger maar dat zegt natuurlijk niets.....maar hopen mag altijd toch!!!

Ik hoop dat er nog meer meiden zijn waarmee ik gezellig kan forum'en over het zwanger worden en die ook pas begonnen zijn!

Liefs, Tanja

hoi hoi leuk voor je wij zijn nu een half jaartje bezig iets langer   voor ons eerste kindje , en tot nu toe niks ben nu 2 weken en 3 dagen overtijd en voel me heel anders dan anders, heb nog geen test gedaan omdat ik heel onregelmatig ben , maar morgen ff tetsten heb heel erg pijn in me borst rachtes en tepels die er af knallen van de pijn, heb meer in sex dan normaal, dus ja kweet niet , misselijk ook soms ma ja me lichaam heeft me zo vaak voor de gek gehouden dus hoop wel maar niet te veel,

hou oud is je eerste kindje dan

greetz suzette

Hoi,

wij gaan bijna voor de tweede. Tijdens mijn volgende menstruatie zal het spiraaltje verwijderd worden en gaan we verder klussen!

Ik hoop voor je dat het snel raak is!

Een trotse mama

hoi hoi
wij gaan ook voor ons 2de kindje
onze zoon Ash is van 2   november 2006
wij zitten nu in de 4de ronde en 8 augustus heb ik mijn NOD
van Ash waren we ook in ronde 4 zwanger ik ben eens benieuwd
ik denk niet dat dit nu ook het geval zal zijn want van 5 maanden borst voeding te geven is mijn cyclus nog goed in de war
we zullen en hopen dat het raak is

groetjes tess
Oja   hoe oud zijn jullie kindjes

Terug
Bovenaan