Eerste ronde

A

Anoniem

Guest
Hoi, vandaag ik mijn eerste nod, ik verwacht  niet dat het de eerste keer direct raak is, maar toch...is het wel erg spannend...

Ik heb gisteren wel last gehad van mijn normale ongesteldheid pijntjes, maar vandaag zijn ze helemaal verdwenen..

Zijn er nog meer meiden die rond deze datum nod hebben ?

Groetjes Nouk

hoi nouk,

spannend he?
ik zit niet echt in jou ritme maar wil je toch even succes wensen.
(weet op dit moment mijn ritme zoizo niet)
eigenlijk heb ik nu een wod. wel ongesteld dag, want ik wil dat mijn cyclus weer op gang komt.
en dan weer en nod natuurlijk.

in ieder geval succes!

liefs esther23

Bedankt Ester:) volgens mij ben ik vanmorgen wel ongi geworden....weet in ieder geval dat mijn cyclus nog normaal is nu ik ben gestopt met de pil...

Groetjes Nouk

hoi nouk,

ik ben vanmorgen ook ongesteld geworden!!!
hoeveel dagen duurt jou cyclus?
de mijne ongeveer 29.

zou  wel grappig zijn als we ongeveer de zelfde nod's zouden hebben.

liefs esther23

Hi Esther,

Ik heb een cyclus van rond de 28 dagen dus dat zou dan wel ongeveer gelijk zijn .

Dit wordt mijn tweede ronde zijn pas net begonnen :)

Groetjes Nouk

Hé Nouk welkom.

Ik zit net als jij in de 1e ronde en mijn NOD zal zijn 07 juni.

Spannend spannend allemaal........
Ik geloof er ok niet zo héél erg in dat het bij de 1e keer raak zou zijn.
Voelde eerst van alles en nog wat.... maar ik had mijzelf voor genomen dat dit zou komen door het stoppen met de pil.
Ik heb deze 18 jaar lang geslikt en dacht behoorlijk wat  rommel hier van over te houden.
Maar ik moet zeggen dat alles rustig verloopt en sinds 8 dagen voel ik totaal niets meer.....

We wachten het maar gewoon af.

Las net dat je nod had doorgezet... jammer, maar nu weet je wel dat je een  goede cyclus heb.

Heb jij ook lang je pil geslikt.....???

In ieder geval héél véél succes

Jeannette

hoi nouk,

wat leuk dat we dan zo'n beetje hetzelfde ritme hebben, bij mij varieerd hij tussen de 28 en 30 dagen. maar ga er altijd maar vanuit dat ie 29 is.
en mijn vriend en ik zitten nu dus in ronde 3 vanaf vandaag.

ik had heel graag zwanger willen zijn maar nu ik met iemand op een lijn zit is het ook wel erg leuk om de tijd voor en na je nod met iemand over je gevoel te kletsen.

liefs esther23

Hoi Jeannette,

ja ik heb ook zo'n 12 jaar de pil geslikt en ben eigenlijk ook wel blij dat alles op gang komt...

Groetjes Nouk

Terug
Bovenaan