Eerste shoppings!

Hallo meiden,

zooo.... gister zijn wij naar de mama dagen van Prenatal geweest, wat was het druk.
Ons "even" verdiept in de kinderwagens, het wordt waarschijnlijk de Bugabee Cameleon (nog niet gekocht want die krijgen we van mn ouders).
Wel een leuk pooh-badje met standaard, wat kleine dingetjes en zowaar de eerste positiekleding. Wat een verademing die broek!! letterlijk hahaha (en die bh's waren ook nodig)
Kinderkamers hadden ze weinig keus dus dat wordt verder shoppen in de herfstvakantie.

het wordt zo in ieder geval al weer wat "echter" voor mij, dus ik vond het hartstikke leuk shoppen (normaal haat ik winkelen)

Zijn jullie al druk aan het shoppen?

Liefs, Marij

Nee ik heb echt nog niet geshopt. Ja 2 broeken en en een rokje. Maar verder echt nog niks.
Haat namelijk ook winkelen.
Denk dat ik zo langzamerhand ook andere bh's moet, maar ze zijn zo LELIJK!
Iemand nog leuke tips???

@Marinally; bij de H&M hebben ze een hele leuke lingerie lijn voor mama's (to be), en ook betaalbaar! En als je winkelen haat; ze hebben een hele goeie webshop!

Dit is onze tweede, dus ik heb voor mezelf wat kleding gekocht, maar verder nog niets. We moeten nog wel een neiuwe kinderwagen hebben, maar ik wacht lekker tot de uitverkoop eind december.

Wij zijn laatst naar babypark gegaan, een nieuwe babykamer gekocht, eetstoel, en een box met boxkleed. Er zat 10 weken levertijd op de kamer dus de kamer komt als ik ongeveer 5 / 6 maanden ben, mooi op tijd dus.

groetjes daisy
13w+2d

Hi!

Ook ik heb inmiddels al geshopt. Afgelopen zaterdag met 25% korting de bugaboo bee gekocht bij de prenatal. De maxi cosi heb ik ook nieuw en voorde rest heb ik alles nog wel (box, kamertje)
Alleen nu nog lekker jongenskleertjes shoppen, heerlijk!

Liefs!

Ja, wij zijn afgelopen dinsdag op pad gegaan. En omdat we door mijn man zijn werk niet vaak de kans hebben zijn we ook maar flink los gegaan. Checklist mee, bijna alles op het lijste aangeschaft.
En mijn complimenten voor de prenatal, de verkoopster vertelde ons van de mamma mazzel dagen en dat die vanaf woensdag 17.00 zouden zijn. We mochten alles apart laten zetten en dit heb ik donderdag opgehaald. Jammer genoeg was ik toen alleen, ik moest 3 keer lopen naar mn auto om alles in te laden.Maar dan is 20% echt een hele hoop.
En mn beste vriendin heeft vandaag op het NK 2 paar sokjes voor me gekocht met paardenhoofdjes gekocht.

Groetjes Pauline
18 weken

Ja toch leuk he dat shoppen voor je kleine!
Uiteindelijk zondag nog online toch de kinderwagen besteld want paps was er toch ook van overtuigd dat het een goede deal was met die 25% korting hehe. deze week zou ie bezorgd worden, ben benieuwd, dan staat er al echt iets groots voor de baby in het (nog niet ingerichte) kamertje!!!
leuk leuk!
xMarij

Ja toch leuk he dat shoppen voor je kleine!
Uiteindelijk zondag nog online toch de kinderwagen besteld want paps was er toch ook van overtuigd dat het een goede deal was met die 25% korting hehe. deze week zou ie bezorgd worden, ben benieuwd, dan staat er al echt iets groots voor de baby in het (nog niet ingerichte) kamertje!!!
leuk leuk!
xMarij

Terug
Bovenaan