Eerste stapjes oefenen

A

Anoniem

Guest
Doen jullie kindjes dat ook, fanatiek oefenen met eerste stapje? Als ik benjamin aan zijn twee handjes vasthoud stapt ie zo heel parmantig en trots door de kamer. Zo geestig om te zien, hij geniet er erg van.
Liefs Marieke

Zo, dat is knap!
Onze Stijn nog niet hoor, hij is ook nog maar 6,5 maand! Hij wil dolgraag zitten en staan en ik hoop dat hij dat ook snel zal kunnen. Hij is op dit moment alleen maar in zijn hum als hij bij mama zit en als hij slaapt!

Succes met oefenen en lekker veel foto's maken, altijd leuk om zulke momenten vast te leggen!
groetjes,
kiki

Ja stappen en staan, iets anders wil hij niet meer. Heel grappig om te zien hoe trots hij dan op zichzelf is, hij gilt het uit van de pret. Maar wel vermoeiend dat zitten en liggen tegenwoordig direct huilen is. Maar ik kan hem moeilijk de hele dag laten staan....

Op schoot bij mama, wat is dat?

Nou knap zeg,
Hoe oud is jullie mannetje? Ik ben namelijk heel benieuwd hoe lang het dan zal duren voor hij ook zelf gaat lopen?
Onze dochter is nu 8 maanden en probeert het ook wel, maar ze kruipt nog niet.Ze doet wel een poging en glijdt mooi achteruit, maar echt kruipen lukt nog niet. Ze zit wel al vanaf vijf maanden heel goed en stevig en wilt ook niets anders dan staan en zitten.Ze probeert zich ook al op te trekken aan de spijlen van de box en op de commode.
Kan jullie zoontje wel al kruipen en zelf gaan zitten?

Groetjes Sipkje

Hoi, nee hoor kruipen doet ie niet, wel Tijgeren, flink snel ook maar nog niet kruipen. En helemaal zelf gaan zitten ook niet. Hij was zowiezo best laat met dit soort dingetjes volgens mij, rollen ook pas laat. Vandaar dat ik het zo grappig vind dat hij ineens wil lopen en staan de hele tijd en zo trots is.
Moet m wel veel vasthouden en helpen hoor, groetjes

Terug
Bovenaan